بدون شک، انتشار خبر بازنشستگی آقای رجی فیس امه (Reggie Fils-Aime)، مدیرعامل شعبه‌ی آمریکای نینتندو، بسیاری از مردم را غافلگیر کرد. آقای فیس امه در سال ۲۰۰۳ به نینتندو ملحق شد و از سال ۲۰۰۶ نیز مسئولیت مدیریت شعبه‌ی آمریکای این شرکت را برعهده داشته است. حال پس از ۱۵ سال خدمت در نینتندو، وی […]

واکنش مدیران بخش بازی سونی و مایکروسافت به خبر بازنشستگی رجی فیس امه

بدون شک، انتشار خبر بازنشستگی آقای رجی فیس امه (Reggie Fils-Aime)، مدیرعامل شعبه‌ی آمریکای نینتندو، بسیاری از مردم را غافلگیر کرد. آقای فیس امه در سال ۲۰۰۳ به نینتندو ملحق شد و از سال ۲۰۰۶ نیز مسئولیت مدیریت شعبه‌ی آمریکای این شرکت را برعهده داشته است. حال پس از ۱۵ سال خدمت در نینتندو، وی این شرکت را در ماه آپریل ترک خواهد کرد.

آقای رجی فیس امه نه تنها در میان طرفداران شرکت نینتندو، بلکه برای تمام صنعت بازی‌های ویدئویی به عنوان یک نماد شناخته شده محسوب می‌شود. پیام‌هایی که پس از انتشار این خبر در توئیتر به اشتراک گذاشته شده‌اند، محبوبیت وی را به خوبی را نشان می‌دهند. در ادامه تعدادی از این پیام‌ها را مشاهده می‌کنید.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیر بخش اکس‌باکس:

آروزی بهترین‌ها را برای زندگی شخصی و کاری رجی فیس امه دارم. رهبر عالی، شریک و دوست.

شاون لیدن (Shawn Layden)، مدیر استودیو‌های جهانی سونی:

رجی، بابت تمام بازی‌ها و رهبری‌ات در صنعت بازی‌های ویدئویی سپاسگزارم. به لطف تلاش‌های تو، ما در جایگاه بهتری قرار داریم. با آرزوی بهترین‌ها از طرف دوستانت در پلی‌استیشن.

مایک یبارا (Mike Ybarra)، معاون بخش اکس‌باکس:

اکثر شما می‌دانید که من یکی از طرفداران بزرگ نینتندو هستم (از زمان کودکی!). در طی ۱۵ سال گذشته، رجی فیس امه وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام داده است. من بابت بازنشستگی او ناراحت هستم. اما همچنین خوشحالم که حالا می‌تواند زمان بیشتری را با خانواده‌ی خود سپری کند. بابت سرگرمی‌‌های عالی‌ای که فراهم کردی، سپاسگزارم.

جف کیلی (Geoff Keighley)، خالق و تهیه کننده‌ی  The Game Awards:

باورم نمی‌شود که چنین چیزی را می‌نویسم: رجی فیس امه قرار است نینتندو را ترک کند. یکی از بهترین رهبر‌های صنعت بازی‌های ویدئویی و یک دوست عزیز. او همیشه به من باور داشت. متشکرم رجی.

من امروز با رجی صحبت کردم و به وی نشان دادم که تا چه اندازه برای من و تمام صنعت بازی اهمیت دارد. این یک مکالمه‌ی احساسی بود. او همیشه یک جایگاه را در ردیف اول صندلی‌‌های The Game Awards خواهد داشت. متشکرم رجی.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم وی را یک فرد تاثیر گذار می‌دانید؟

منبع متن: gamefa