اگر از هواداران سری Left 4 Dead هستید، استودیوی ترتل راک (Turtle Rock) خبرهای خوبی برای شما دارد. براساس اخبار منتشر شده، تیم سازنده‌ی سری Left 4 Dead و Evolve در حال حاضر برروی یک بازی تیراندازی زامبی محور جدید کار می‌کند. اگرچه بازی Back 4 Blood رسما دنباله‌ی سری Left 4 Dead به حساب […]

Back 4 Blood، بازی جدید سازنده‌ی Left 4 Dead معرفی شد

اگر از هواداران سری Left 4 Dead هستید، استودیوی ترتل راک (Turtle Rock) خبرهای خوبی برای شما دارد. براساس اخبار منتشر شده، تیم سازنده‌ی سری Left 4 Dead و Evolve در حال حاضر برروی یک بازی تیراندازی زامبی محور جدید کار می‌کند. اگرچه بازی Back 4 Blood رسما دنباله‌ی سری Left 4 Dead به حساب نمی‌آید ولی در کنار داشتن سبک‌های یکسان، حتی نام دو بازی نیز شباهت قابل توجهی به هم دارند.

یکی از مدیران ارشد استودیوی ترتل راک به مناسبت معرفی این بازی، بیانیه‌ی زیر را منتشر کرده است:

هدف ما این است که تمام آن‌چه که تا به امروز آموخته‌ایم را جمع کرده و رو به جلو حرکت کنیم. از آن‌جایی که ما با بزرگ‌ترین چالش تاریخ این استودیو روبه‌رو هستیم، قصد داریم تعداد اعضای تیم را تا حد ممکن افزایش دهیم. ما می‌دانیم که این بازی باید بسیار متفاوت باشد و قصد داریم به این هدف برسیم.

استودیوی ترتل راک هنوز آمادگی انتشار اطلاعات و جزییات این بازی جدید را ندارد. تنها می‌دانیم که این بازی تیراندازی از قابلیت Co-Op پشتیبانی کرده و « ویژگی‌های جدیدی » را به کاربران ارائه خواهد کرد. اگرچه مقایسه‌ی این بازی جدید با سری Left 4 Dead اجتناب ناپذیر است ولی به گفته‌ی تیم سازنده ما با یک آی‌پی کاملا جدید و محتوای کاملا منحصر به فرد روبه‌رو هستیم. این بازی در کنار بخش داستانی، شامل یک بخش PVP غنی نیز می‌شود ولی به گفته‌ی تیم سازنده شاهد بخش بتل رویال در این بازی نخواهیم بود.

آقای کریس اشتون (Chris Ashton)، از موسسین استودیوی ترتل راک، گفته است:

بیان این موضوع که با چه فرصت فوق‌العاده‌ای روبه‌رو هستیم، بسیار دشوار است. ما بالاخره می‌توانیم به سراغ سبکی برگردیم که در همین استودیو خلق شده بود و حالا در کنار سال‌ها تجربه، به اندازه‌ی بیش از ۱۰ سال ایده‌ی جذاب و مختلف در ذهن ما جمع شده است. علاوه بر این، ما موفق شده‌ایم همکار و شریکی فوق‌العاده مانند شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) پیدا کنیم که به خوبی روش کاری ما را درک کرده و به همان اندازه به ساخت این بازی متعهد است. ما بی‌صبرانه منتظر معرفی کامل بازی هستیم تا بتوانیم با هواداران به صورت مشترک برروی این عنوان کار کنیم.

بازی Back 4 Blood در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان درحال توسعه است ولی تاریخ دقیق انتشار و یا معرفی کامل آن مشخص نیست.

منبع متن: gamefa