ظاهراً بالاخره مایکروسافت آماده است تا سرویس استریم ابری جدید خود را در اختیار کاربران قرار دهد. طبق جدیدترین اطلاعات بدست آمده، بتای عمومی پروژه‌ی xCloud امسال آغاز خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که مایکروسافت به کیفیت سرویس خود اطمینان داشته و می‌‌خواهد آن را در دسترس عموم قرار دهد. البته در نظر داشته […]

بتای عمومی پروژه‌ی xCloud امسال آغاز خواهد شد

ظاهراً بالاخره مایکروسافت آماده است تا سرویس استریم ابری جدید خود را در اختیار کاربران قرار دهد. طبق جدیدترین اطلاعات بدست آمده، بتای عمومی پروژه‌ی xCloud امسال آغاز خواهد شد.

این موضوع نشان می‌دهد که مایکروسافت به کیفیت سرویس خود اطمینان داشته و می‌‌خواهد آن را در دسترس عموم قرار دهد. البته در نظر داشته باشید که ورود اجتناب ناپذیر گوگل به بازار صنعت بازی‌های‌ ویدئویی و همچنین گسترش سرویس پلی‌استیشن نَو نیز بی‌تاثیر نبوده‌اند.

مایکروسافت در طی آخرین قسمت Inside Xbox نسخه‌ی دموی پروژه‌ی xCloud را به نمایش گذاشت. اما از آن‌جایی که حرکات دست بازی‌باز با چیزی که در صفحه‌ی نمایش دیده می‌شد تطابق نداشت، بسیاری معتقدند که این یک دموی از پیش ضبط شده بوده است.

به هر حال با انتشار نسخه‌ی بتای عمومی پروژه‌ی xCloud در سال جاری، ما شاهد عملکرد واقعی این سرویس جذاب خواهیم بود.

شما می‌توانید توئیت مایکروسافت را در ادامه مشاهده کنید:

بازی‌هایی که دوست دارید را در هر زمان و برروی هر دستگاهی که دوست دارید تجربه کنید. پروژه‌ی xCloud برنامه‌های بزرگی دارد و آن‌ها از امسال آغاز خواهند شد.

در راستای اخبار مرتبط با این سرویس، مایکروسافت اعلام کرده است که xCloud تمام بازی‌هایی که برروی فروشگاه مایکروسافت قرار دارند را اجرا خواهد کرد.

منبع متن: gamefa