به نظر می‌رسد که اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی Devil May Cry 5 بسیار زود عرضه خواهد شد. تنها حدود یک ماه تا انتشار این به‌روزرسانی باقی مانده است. ایده‌ی چالش‌های پشت سر هم و متوالی، قطعا می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. گذشتن از یک چالش و روبرو شدن با شرایط مرحله‌ی بعد، انگیزه‌ی خوب و لذت‌بخشی […]

تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد

به نظر می‌رسد که اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی Devil May Cry 5 بسیار زود عرضه خواهد شد. تنها حدود یک ماه تا انتشار این به‌روزرسانی باقی مانده است.

ایده‌ی چالش‌های پشت سر هم و متوالی، قطعا می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. گذشتن از یک چالش و روبرو شدن با شرایط مرحله‌ی بعد، انگیزه‌ی خوب و لذت‌بخشی را برای بازی‌بازان ایجاد می‌کند. این‌طور که به نظر می‌رسد سازندگان ژاپنی به وفور از این ایده استفاده می‌کنند و البته تا کنون به بهترین نحو ممکن از آن بهره برده‌اند. برای مثال در انیمه‌ی Sword Art Online شاهد ۱۰۰ مرحله‌ بودیم که بازی‌بازان باید به سلامت از آنان می‌گذشتند. قضیه‌ی جدیدترین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 تحت عنوان The Bloody Palace نیز دقیقا همین مورد است: یک کاخ، ۱۰۰ طبقه، ۱۰۰ چالش، ۱۰۰ مرحله، ۱۰۰ پیروزی!

شما با گذراندن هر چالش، با مرحله‌ی جدیدی روبرو می‌شوید که دشمنان و شرایط سخت‌تری نسبت به چالش قبلی دارد. نکته‌ی جالب توجه آن است که به احتمال زیاد در این به‌روزرسانی علاوه بر اضافه شدن این کاخ، شخصیت قابل بازی جدیدی نیز به بازی ملحق می‌شود. این موضوع از کدهای مربوط به این عنوان کشف شده ولی هنوز شرکت سازنده اقدام به تایید آن نکرده است. شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید.

امروز، شرکت سازنده تاریخ انتشار این به‌روزرسانی را مشخص کرده که البته بسیار نزدیک است: دوشنبه، ۱۲ فروردین سال ۹۸ شمسی مصادف با اول آپریل سال ۲۰۱۹ میلادی.

بازی Devil May Cry 5 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان به زیبایی فرشته، به درندگی اهریمن | نقد و بررسی بازی Devil May Cry 5 که به قلم سعید آقابابایی است را نیز مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa