به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر کنسول نینتندو سوییچ میزبان یکی از بهترین بازی‌های Co-Op مستقل یعنی عنوان Castle Crashers خواهد بود. اگر به بررسی توییت جدید استودیوی The Behemoth بپردازیم، مشخص می‌شود که محتمل‌ترین گزینه، عرضه‌ی بازی Castle Crashers برای کنسول دستی/خانگی نینتندو سوییچ است. در توییت جدید استودیوی The Behemoth در شبکه […]

ظاهراً بازی Castle Crashers برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر کنسول نینتندو سوییچ میزبان یکی از بهترین بازی‌های Co-Op مستقل یعنی عنوان Castle Crashers خواهد بود.

اگر به بررسی توییت جدید استودیوی The Behemoth بپردازیم، مشخص می‌شود که محتمل‌ترین گزینه، عرضه‌ی بازی Castle Crashers برای کنسول دستی/خانگی نینتندو سوییچ است.

در توییت جدید استودیوی The Behemoth در شبکه اجتماعی توییتر، تصویری از کنترلرهای جوی-کان (Joy-Con) نینتندو سوییچ منتشر شده است که رنگ‌بندی آن، کاملاً با رنگ‌بندی‌های خاص ساخته‌های پیشین این استودیو همخوانی دارد. مشخصاً، رنگ‌های سبز، قرمز، آبی و نارنجی این کنترلر، شباهت زیادی به رنگ‌هایِ خاص شوالیه‌های بازی Castle Crashers دارد. زمانی که بازی Castle Crashers در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شد، این رنگ‌ها به عنوان تم مختص به هر شوالیه‌ی قابل شخصی‌سازی در این بازی به کار رفته بود. تصویر مورد بحث را می‌توانید از زیر مشاهده کنید:

اینطور که پیداست، این توییت به عرضه‌ی احتمالی بازی Castle Crashers برروی کنسول نینتندو سوییچ اشاره دارد. اگر با Castle Crashers آشنائی ندارید باید بگوئیم که این بازی عنوانی با دید از کنار است که تا ۴ نفر می‌توانند به تجربه‌ی آن به صورت همزمان بپردازند. این بازی نخست برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد و در ادامه به پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، مک، پلی‌اسیتشن ۳ و ایکس‌باکس وان ایکس راه یافت. عرضه‌ی این بازی برروی نینتندو سوییچ، Castle Crashers را تبدیل به نخستین قسمت از این مجموعه می‌کند که برای یکی از پلتفرم‌های نینتندو منتشر می‌گردد.

شایان ذکر است که استودیوی The Behemoth در رویداد PAX East که تا اواخر همین ماه برگزار خواهد شد، حضور خواهد داشت. مطمئناً هرگونه خبری در این رابطه، در جریان این نمایشگاه منتشر خواهد شد. باید دید که آیا در نهایت، بازی Castle Crashers به کنسول محبوب نینتندو سوییچ راه خواهد یافت یا خیر.

منبع متن: gamefa