روز گذشته بود که شایعاتی در باب تمایل شرکت سونی به خرید تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، شرکت مادر راک‌استار گیمز (Rockstar Games) و توکی گیمز (۲K Games)، در سراسر اینترنت پخش شد. این شایعه از آنجایی قوت گرفت که جوئل کولینا (Joel Kulina) از سازمان Wedbush Securities مدعی شد که سونی در حال مذاکره با […]

واکنش سونی نسبت به خرید Take-Two: این قضیه حقیقت ندارد

روز گذشته بود که شایعاتی در باب تمایل شرکت سونی به خرید تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، شرکت مادر راک‌استار گیمز (Rockstar Games) و توکی گیمز (۲K Games)، در سراسر اینترنت پخش شد. این شایعه از آنجایی قوت گرفت که جوئل کولینا (Joel Kulina) از سازمان Wedbush Securities مدعی شد که سونی در حال مذاکره با تیک-تو برای خرید این شرکت با پولی کاملاً نقد است.

بسیاری از مردم ضمن تعجب از این خبر، آن را یک شایعه دانستند و به تازگی شرکت سونی نیز نسبت به ان واکنش نشان داده و این قضیه را کاملاً منتفی دانسته است. یوجی ناکومورا (Yuji Nakamura)، خبرنگار حوزه‌ی تکنولوژی وب‌سایت بلومبرگ، به تازگی در توییتر خود گفته است که شرکت سونی در خصوص شایعه‌ی خریداری تیک-تو اینتراکتیو به او گفته است که این خبر اصلاً «حقیقت ندارد». توییت ناکومورا به این شرح است:

همه از جمله Wedbush این را می‌دانستند، اما این را به یاد داشته باشید: سونی به من اطمینان داده است که گزارش‌های خرید شرکت تیک-تو اینتراکتیو توسط آن‌ها «حقیقت ندارد».

ــ یوجی ناکومورا (@ynakamura56) 14 مارس ۲۰۱۹

این در حالی است که شرکت تیک-تو اینتراکتیو بارها اعلام کرده است که قصد دارد تا در همه‌ی حوزه‌ها و پلتفرم‌ها حضوری فعال داشته باشد و کسب و کار خود را گسترش دهد. بنابراین زیرمجموعه‌ی سونی شدن، با اهداف آن‌ها همخوانی ندارد.

به همین جهت، همانطور که از ابتدا مشخص بود، این اطلاعات تنها یک شایعه بودند که خیلی سریع نیز تکذیب شدند. بنابراین فکر خریداری تیک-تو اینتراکتیو توسط سونی را از ذهن خود بیرون کنید.

منبع متن: gamefa