پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره استودیوی کانسرند ایپ (Concerned Ape) اعلام کرد که بازی جذاب و پرطرفدار Stardew Valley برروی دستگاه‌های اندروید نیز در دسترس قرار گرفت که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید. Stardew Valley از سری عناوین مهیج و جالب به سبک شبیه‌سازی کشاورزی است که دو سال پیش برروی پلتفرم […]

بازی Stardew Valley برروی اندروید منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره استودیوی کانسرند ایپ (Concerned Ape) اعلام کرد که بازی جذاب و پرطرفدار Stardew Valley برروی دستگاه‌های اندروید نیز در دسترس قرار گرفت که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

Stardew Valley از سری عناوین مهیج و جالب به سبک شبیه‌سازی کشاورزی است که دو سال پیش برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شده بود. پس از مدتی کانسرند ایپ این بازی را برای IOS نیز منتشر کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد. سبک جالب و حالت‌های مختلف این بازی باعث شده است که آن را برتر از سایر عناوین شبیه‌سازی بدانیم.

مدت‌ها بود که شایعاتی مبنی بر انتشار Stardew Valley برروی اندروید به گوش می‌رسید که سازندگان آن را تایید کردند. حدود یک هفته پیش، تیم سازنده تاریخ انتشار این عنوان برای اندروید را مشخص کرده بود که می‌توانید اطلاعات بیشتر را از طریق این نشانی بخوانید. حال دارندگان دستگاه‌های اندرویدی نیز می‌توانند این بازی را با قیمت ۷٫۹۹ دلار تجربه کرده و از حالت‌ها و چالش‌های مختلف آن لذت ببرند. گفتنی است که این نسخه قابلیت ذخیره‌ی خودکار را نیز دارد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa