اینطور که پیداست شان موری (No Man’s Sky)، خالق بازی No Man’s Sky، در توییتر خود به این نکته اشاره کرده است که به زودی خبر جدیدی از این عنوان ماجراجویی و بقای استودیوی هلو گیمز (Hello Games) منتشر خواهد شد. او اخیراً یکی از توییت‌های قدیمی خود را که در ماه مارس سال گذشته‌ی […]

احتمالاً بزودی خبر جدیدی از No Man’s Sky منتشر گردد

اینطور که پیداست شان موری (No Man’s Sky)، خالق بازی No Man’s Sky، در توییتر خود به این نکته اشاره کرده است که به زودی خبر جدیدی از این عنوان ماجراجویی و بقای استودیوی هلو گیمز (Hello Games) منتشر خواهد شد. او اخیراً یکی از توییت‌های قدیمی خود را که در ماه مارس سال گذشته‌ی میلادی منتشر کرده بود را ریتوییت کرده است. در آن توییت، به صورت کوتاه به واژه‌ی «کوچک» اشاره شده بود.

این نکته از آن جهت قابل تامل است که توییت قبلی که سال گذشته منتشر شد، برخلاف عنوانش به به‌روزرسانی بزرگ بازی No Man’s Sky اشاره داشت. این به‌روزرسانی که No Man’s Sky NEXT نام داشت، مهم‌ترین به‌روزرسانی عرضه شده برای این بازی محسوب می‌شود که چندین ویژگی بزرگ و مکانیک‌های متعدد به این بازی اضافه می‌کرد و منجر به بهبود یافتن وضعیت کلی آن نسبت به زمان عرضه‌اش شد.

بنابراین، طرفداران این بازی باید مشتاقانه منتظر انتشار خبرهای جدیدی از این بازی باشند چراکه شاید دوباره با به‌روزرسانی‌ای به بزرگی NEXT روبرو باشیم. اگر خبر بیشتری در این رابطه منتشر گردد، سعی می‌کنیم در اسرع وقت شما را از آن آگاه کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی No Man’s Sky، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی منتشر شده از آن در وب‌سایت گیمفا را تحت عنوان «در میان ستارگان | نقد و بررسی بازی No Man’s Sky» و به قلم «دانیال دهقانی»، از این نشانی مطالعه کنید.

بازی No Man’s Sky در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa