پس از انحلال شرکت بازی‌سازی «تل‌تیل گیمز» (Telltale Games)، سازنده بازی‌های سریالی واکینگ دد و اکثر بازی‌های سریالی دیگری که می‌شناسیم، حقوق بازی‌های واکینگ دد به دست شرکت «اسکای‌باند گیمز» (Skybound Games) افتاده است. اسکای‌باند خبر داده است که می‌خواهد بسته‌ای شامل چهار فصل بازی‌های سریالی واکینگ دد عرضه کند.

این بسته The Walking Dead: The Telltale Definitive Series نام گرفته و قرار است برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود. چهار فصل کامل بازی سریالی واکینگ دد در این بسته جای دارد و زمان عرضه‌ی آن هم ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است.

تاریخ دقیق عرضه‌ی The Walking Dead: The Telltale Definitive Series مشخص نیست،

اعضای وب‌سایت شرکت اسکای‌باند می‌توانند از طریق فروشگاه این شرکت، سه بسته‌ی ویژه از این بازی را تهیه کنند. سه نسخه‌ی کلکسیونی بزرگ برای بسته‌ی The Walking Dead: The Telltale Definitive Series در نظر گرفته شده است. از دیروز پیش‌فروش این سه نسخه‌ی کلکسیونی شروع شده و قرار است تا پایان ماه آینده‌ی میلادی یا تا زمانی که تعداد نسخه‌های در نظر گرفته شده تمام شود، پیش‌فروش ادامه داشته باشد.

سه نسخه‌ی کلکسیونی در نظر گرفته شده، از این قرار هستند:

  • نسخه‌ی Protector Pack با قیمت ۱۰۰ دلار: شامل یک تی‌شرت، پین‌های شخصیت‌های لی و کلمنتاین، کلاه شخصیت کنی، عروسک‌های کلمنتاین و یک عروسک پلیشی.
  • نسخه‌ی Guardian Pack با قیمت ۲۵۰ دلار: بسته بندی در جعبه‌ی بزرگ امضا شده توسط سازندگان بازی، به همراه تمام محتویات پک بالا به اضافه‌ی یک مجسمه از کلمنتاین و لی.
  • نسخه‌ی Signature Pack با قیمت ۳۵۰ دلار: به همراه تمام محتویات دو نسخه‌ی بالا، و تصویر بزرگ چاپ شده‌ی بازی با امضای بازیگران مجموعه و خالق مجموعه‌ی واکینگ دد. محدود به صد نسخه.

تاریخ دقیق عرضه‌ی The Walking Dead: The Telltale Definitive Series مشخص نیست، ولی در شهریور ماه امسال می‌توانیم منتظر عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر (به صورت انحصاری روی اپیک گیمز استور) باشیم.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه‌های کلکسیونی این بازی را ببینید.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بسته‌ی کامل بازی‌های سریالی واکینگ دد شهریور عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala