دیگر زمان زیادی تا انتشار مورد انتظارترین بازی مبارزه‌ای سال باقی نمانده است. با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی، یکی از مواردی که باید به آن فکر کنید، ظاهر و شخصی‌سازی شخصیت‌های بازی است. سیستم شخصی‌سازی شخصیت‌ها در عناوین آنلاین از اهمیت بالایی بین کاربران برخوردار بوده است. استفاده از آیتم‌ها و پوسته‌های مختلف […]

از پوسته‌ی ۳ شخصیت بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد

دیگر زمان زیادی تا انتشار مورد انتظارترین بازی مبارزه‌ای سال باقی نمانده است. با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی، یکی از مواردی که باید به آن فکر کنید، ظاهر و شخصی‌سازی شخصیت‌های بازی است.

سیستم شخصی‌سازی شخصیت‌ها در عناوین آنلاین از اهمیت بالایی بین کاربران برخوردار بوده است. استفاده از آیتم‌ها و پوسته‌های مختلف و کم‌یاب در بازی‌های آنلاین همیشه برای کاربران جذاب بوده است. طراح ارشد شخصیت در استودیوی ندررلم (NetherRealm)، آقای برندن جورج (Brendan George)، امروز پوشش‌های متفاوت برخی از شخصیت‌های بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

اولین پوسته‌ی نمایش داده شده به شخصیت Erron Black تعلق دارد. این شخصیت یک یاغی بوده و این لباس جدید تا حد زیادی او را به یکی از خلافکارهای معروف استرالیا یعنی Ned Kelly شبیه کرده است.

دومین پوسته‌ی معرفی شده به باس معروف سری یعنی Shao Kahn مربوط می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، تیم سازنده تلاش کرده تا ظاهر این شخصیت در دورانی که فرماندهی یک لشگر را به عهده داشته است را به نمایش بگذارد.

پوسته‌ی آخر مربوط به Raiden است. این پوسته اگرچه رنگی متفاوت دارد ولی براساس ظاهر این شخصیت در بازی Mortal Kombat 2 طراحی شده است.

جدیدترین نسخه از سری Mortal Kombat در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی با عنوان سمفونی استخوان‌های شکسته را از طریق این لینک مطالعه کنید. استودیوی ندررلم چند روز پیش تریلر زمان عرضه‌ی بازی را نیز منتشر کرد که تماشای آن برای هواداران خالی از لطف نخواهد بود.

منبع متن: gamefa