بازی در دست ساخت استودیوی ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment)، یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order، یک عنوان ماجراجوییِ تک‌نفره است بنابراین انتظار یک بخش چندنفره به هیچ شکلی از آن را نداشته باشید. تمرکز برروی ارائه یک بخش داستانی و تماماً تک‌نفره در این پروژه باعث ناامیدی برخی از بازی‌بازانی شد که انتظار داشتند شاهد […]

ریسپاون توضیح می‌دهد که چرا Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی تک‌نفره است

بازی در دست ساخت استودیوی ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment)، یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order، یک عنوان ماجراجوییِ تک‌نفره است بنابراین انتظار یک بخش چندنفره به هیچ شکلی از آن را نداشته باشید. تمرکز برروی ارائه یک بخش داستانی و تماماً تک‌نفره در این پروژه باعث ناامیدی برخی از بازی‌بازانی شد که انتظار داشتند شاهد یک بخش چندنفره در این بازی باشند؛ با این حال، نویسنده ارشد استودیوی ریسپاون گفته است که بخش داستانی تک‌نفره، بهترین راه برای ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن از جهان Star Wars است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به صورت رسمی در جریان رویداد Star Wars Celebration در شیکاگو معرفی شد؛ جایی که نخستین تریلر رسمی و سینماتیک بازی منتشر شد. در جریان همین رویداد، نویسنده ارشد استودیوی رسیپاون یعنی آرون کونترراس (Aaron Contreras) با Inside Xbox گفتگویی داشت. کونترراس در این مصاحبه خود تشریح کرد که چرا تجربه تک‌نفره، مسیر درستی برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. وی در این خصوص بیان داشت:

زمانی که به Star Wars نگاه کردیم و به بررسی این نکته پرداختیم که مردم از یک بازی که برروی جدای‌ها تمرکز دارد، چه انتظاراتی دارند، به داستان رسیدیم. این نبردی بین نور و تاریکی است، این عشق به یک شخصیت و مکانی از جهانِ یکی از دنیاهای Star Wars و رفتن به یک ماجراجویی شگفت‌انگیز است. و ما احساس کردیم که می‌توانیم با ارائه یک بازی تک‌نفره، بازی‌بازان را در دنیای Star Wars غوطه‌ور سازیم.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز استودیوی ریسپاون بارها تاکید کرده بود که قرار نیست هیچ بخش چندنفره‌ای به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اضافه شد و این عنوان حاوی هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای یا Microtransactions نیز نخواهد بود. همچنین سازنده Apex Legends اعلام کرده است که برای بازی مورد بحث، برنامه‌ای مبنی بر عرضه بسته الحاقی هم ندارد و به همین جهت، هیچ سیزن پسی (Season Pass) برای این بازی در نظر گرفته نشده است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که ریسپاون فعلاً به ساخت و عرضه نسخه نینتندو سوییچ آن نمی‌اندیشد. همچنین گفته شده است که نخستین ویدئو از گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order، ماه ژوئن امسال و به احتمال زیاد در جریان رویداد E3 2019 منتشر خواهد شد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) توسط شرکت الکترونیک آرتس (EA Games) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa