به لطف شرکت BoomTV، تمامی هواداران بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌توانند مهارت خود در بخش بتل رویال این بازی را به نمایش گذاشته و خود را به عنوان بهترین تیم به دنیا معرفی کنند. البته جایزه‌ی ۴۰ هزار دلاری نیز می‌تواند انگیزه‌ی خوبی برای شرکت در این مسابقه باشد. اگر فکر می‌کنید […]

زمان برگزاری مسابقه‌ی جهانی Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد

به لطف شرکت BoomTV، تمامی هواداران بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌توانند مهارت خود در بخش بتل رویال این بازی را به نمایش گذاشته و خود را به عنوان بهترین تیم به دنیا معرفی کنند. البته جایزه‌ی ۴۰ هزار دلاری نیز می‌تواند انگیزه‌ی خوبی برای شرکت در این مسابقه باشد.

اگر فکر می‌کنید که در بخش Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 مهارت بالایی دارید و می‌توانید در یک مسابقه مقام کسب کنید، شانس به شما رو کرده است. استودیوی تری‌آرک دیروز اعلام کرد که قصد دارد با همکاری شرکت BoomTV یک مسابقه با استفاده از نقشه‌ی جدید بازی یعنی Alcatraz برگزار کند.

همانند تمامی مسابقاتی که شرکت BoomTV اسپانسر آن‌ها بوده است، هر کسی می‌تواند در این رقابت شرکت کند. برای ثبت نام کافی است به وب‌سایت این شرکت مراجعه و در مسابقه‌ی مربوطه نام نویسی کنید. این مسابقه در روز ۵ اردیبهشت ماه (۲۵ آوریل) برگزار خواهد شد. در کنار قوانین استاندارد مسابقات سری Call of Duty، این رقابت با توجه به ماهیت آنلاین خود یک قانون ویژه نیز دارد. تمامی تیم‌ها باید مسابقه‌ی خود را از طریق لینک‌های مشخص شده استریم کنند. تیم‌ها براساس یک سیستم امتیازدهی خاص با توجه به ۵ بازی برتر خود رتبه‌بندی خواهند شد (جزییات کامل نحوه‌ی رتبه‌بندی در وب‌سایت مسابقه ذکر شده است). ۱۰ تیم برتر در نهایت برای جایزه‌ی ۴۰ هزار دلاری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. کاربران تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین نسخه از سری Call of Duty، نقد و بررسی این عنوان به قلم امیرمهدی نامجو را مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa