Planet With انیمه‌ای در سبک علمی تخیلی است که در سال ۲۰۱۸ از شبکه Tokyo Mx پخش شد. ساتوشی میزوکامی کارگردانی این انیمه و یوهی سوزوکی نویسندگی آن را برعهده دارند، این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین اسم به نویسندگی ساتوشی میزوکامی است و از سال ۲۰۱۸  انتشار آن آغاز شده است. شروع یک […]

سینماگیمفا: نقد و بررسی انیمه Planet With

Planet With انیمه‌ای در سبک علمی تخیلی است که در سال ۲۰۱۸ از شبکه Tokyo Mx پخش شد. ساتوشی میزوکامی کارگردانی این انیمه و یوهی سوزوکی نویسندگی آن را برعهده دارند، این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین اسم به نویسندگی ساتوشی میزوکامی است و از سال ۲۰۱۸  انتشار آن آغاز شده است.

شروع یک رویا

شروع این انیمه بسیار جذاب است، از داستان بسیار مرموز آن تا شخصیت‌های بسیار جالبی که از همان ابتدا با درخشندگی خود حواس مخاطب را به خود جلب می‌کنند. این انیمه از همان قسمت ابتدایی خود نشان می‌دهد که غافلگیری‌های زیادی را برای مخاطب خود در نظر گرفته است، که رفته رفته آنها را در داستان به نمایش می‌گذارد. در این انیمه اتفاقات عجیب زیادی رخ می‌دهد، اما داستان این اتفاقات را بسیار عادی نشان می‌دهد که این موضوع باعث شده تا جذابیت این انیمه بیشتر شود مخصوصا در اوایل خط داستانی که انیمه کمی گنگ و سردرگم است. در قسمت‌های ابتدایی داستان عجله‌ی زیادی دارد تا به نقطه موردنظر خود دست یابد، اما همین موضوع موجب شده تا برخی از اتفاقات درون داستان کمی گنگ باشند و باعث سردرگمی مخاطب شود.

در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

منبع متن: gamefa