خرده‌فروشی لهستانی تاریخ انتشار The Last of Us Part 2 را مشخص کرده است

همانطور که می‌دانید، Sony و ناتی‌داگ درباره‌ی زمان انتشار The Last of Us Part 2 سکوت پیشه کرده و هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی آن به اشتراک نگذاشته‌اند. اما طی چند وقت اخیر، شایعات زیادی پیرامون عرضه‌ی این عنوان موردانتظار در سال 2019 دست به دست شده‌اند و حال صفحه‌ی بازی در فهرست‌ جدید خرده‌فروشی اسلواکیایی، همین موضوع را باری دیگر تایید می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، فهرست‌نویسی فروشگاه اسلواکیایی ProGamingShip تاریخ عرضه‌ی بازی را 27 سپتامبر 2019(5 مهر 1398) اعلام کرده و عکسی نیز از کاور آن آپلود کرده است؛ البته به احتمال فراوان، این کاور نهایی نیست. تا‌کنون، فهرست‌نویسی خرده‌فروشی‌ها برای تاریخ عرضه‌ی بازی‌هایی که هنوز مشخص نشده‌اند، به همان اندازه که درست از آب در آمده، به همان مقدار نیز ممکن اشتباه بوده است. پس بهترین کار این است که تاریخ مذکور را قطعی ندانسته و با بدبینی به آن نگاه کنیم. البته پیش از این، چندین شعبه‌ی اروپایی فروشگاه‌ Playstation نیز The Last of Us Part 2 را در لیست عناوینی که به زودی منتشر می‌شوند، قرار داده بودند. علاوه بر این، کار ضبط حرکات بازیگران هم به پایان رسیده است و حتی، جاه‌طلبانه‌ترین صحنه‌ی سینمایی خلق شده توسط ناتی‌داگ با حضور جول و الی نیز در بازی خلق شده است.

The Last of Us Part 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های انحصاری PS4 می‌باشد. دلیل این امر نیز موفقیت‌های بزرگی می‌باشد که نسخه‌ی اول کسب کرده است. شخصیت‌هایی اصلی بازی یعنی جول و الی به سرعت خود را دل بازیکنان جا کرده و باعث شده‌اند تا آن‌ها بی‌صبرانه، منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌هایشان باشند. با توجه به عدم برگزاری گنفرانس مطبوعاتی Sony در E3 2018، باید منتظر زمان دیگری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات رسمی بمانیم.

منبع متن: pardisgame