تماشا کنید: ماد جدید Resident Evil 2 شخصیت CJ را با Leon و Big Smoke را با Mr. X عوض می‌کند

همان‌طور که می‌دانید، چند ماه پیش Capcom با عرضه بازسازی عنوان Resident Evil 2 جانی دوباره به این بازی بخشید. این عنوان که در زمان خود نیز با ترکیب ترس، اکشن، معما و ساخت دنیا و محیطی ترسناک و خوب سروصدای زیادی به پا کرده بود، با بازسازی نیز توانست نظر منتقدین و بازیکنان را به خود جلب کند. از همان ابتداری عرضه نیز مادهای متنوع و بسیاری برای بازی عرضه شده بود؛ در حالی که اکنون به نظر می‌رسد با یکی از جالب‌ترین‌های آن‌ها روبر باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، ماد جدید Resident Evil 2 Remake برخی از شخصیت‌های محبوب یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های نسل‌های پیشین یعنی Grand Theft Auto: San Andreas را به بازی اضافه می‌کند. این ماد شخصیت Big Smoke را به جای Mr. X ور CJ را به جای Leon قرار می‌دهد تا در حالی که Big Smoke درها ودیوارهای ایستگاه پلیس Racoon City را خراب می‌کند، CJ با اسلحه‌هایی متنوع به او شلیک کند.

حتی صداگذاری‌هایی برای این ماد صورت گرفته که البته به صورت مستقیم از بازی اصلی قرض گرفته شده‌اند. برای مثال زمانی که CJ توسط Big Smoke ضربه می‌خورد، Big Smoke می‌پرسد که آیا حالتان خوب است یا نه (You okay? Man?) و یا زمانی که CJ را گرفته، با فریاد خودش را معرفی می‌کند: "منم، بیگ‌اسموک" (It’s me, Big Smoke).

ویدئویی کوتاه از عملکرد این ماد در بازی منتشرشده که در زیر می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame