تقریبا ۱۹ ماه از انتشار بازی Gran Turismo Sport می‌گذرد ولی استودیوی پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) هنوز به پشتیبانی از این بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ ادامه می‌دهد. همانند ماه گذشته، تیم سازنده با انتشار پیامی در حساب توییتر خود به اضافه شدن ۵ خودروی جدید به این عنوان مسابقه‌ای اشاره کرده است. براساس اطلاعات […]

به‌روزرسان بعدی Gran Turismo Sport پنج خودروی جدید را به بازی اضافه می‌کند

تقریبا ۱۹ ماه از انتشار بازی Gran Turismo Sport می‌گذرد ولی استودیوی پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) هنوز به پشتیبانی از این بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ ادامه می‌دهد. همانند ماه گذشته، تیم سازنده با انتشار پیامی در حساب توییتر خود به اضافه شدن ۵ خودروی جدید به این عنوان مسابقه‌ای اشاره کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از کاربران، ۵ خودروی یاد شده شامل Honda Fit، Audi TT، Porsche 962، Toyota’s AE86 Trueno و Renault 8 می‌شود. البته این موضوع هنوز توسط استودیوی سازنده تایید نشده و باید تا انتشار رسمی این به‌روزرسان و جزییات آن منتظر بمانیم.

بازی Gran Turismo Sport از زمان عرضه با استقبال خوبی از سوی کاربران روبه‌رو شده است. این عنوان به لطف دریافت محتوا و به‌روزرسان‌های متعدد، بیش از ۷ میلیون کاربر را تا ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی به خود جذب کرده بود. این بازی هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

منبع متن: gamefa