استودیوی باتراسکاچ شننیگنز (Butterscotch Shenanigans) که پیش از این برروی توسعه و انتشار بازی Crashlands در سبک بقا تمرکز داشت، امروز بازی دو بعدی و پلتفرمر جدید خود با نام Levelhead را از طریق سرویس دسترسی زودهنگام پلتفرم استیم منتشر کرده است. در بخش داستانی متفاوت و خاص این بازی، شما باید با مرکز Bureau […]

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Levelhead برروی پلتفرم استیم منتشر شد

استودیوی باتراسکاچ شننیگنز (Butterscotch Shenanigans) که پیش از این برروی توسعه و انتشار بازی Crashlands در سبک بقا تمرکز داشت، امروز بازی دو بعدی و پلتفرمر جدید خود با نام Levelhead را از طریق سرویس دسترسی زودهنگام پلتفرم استیم منتشر کرده است.

در بخش داستانی متفاوت و خاص این بازی، شما باید با مرکز Bureau of Shipping  همکاری کرده و بسته‌های این شرکت را به مقصد برسانید. خوشبختانه توانایی‌ها و قابلیت‌های مختلف به شما کمک خواهند کرد تا مراحل خطرناک این بازی را به پایان برسانید. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازی، بخش طراحی و ساخت مراحل آن است. این عنوان به شما اجازه می‌دهد مراحل پیچیده و خطرناک مختلفی را در کنار دوستانتان ساخته و آن‌ها را با یکدیگر تجربه کنید.

تیم سازنده برنامه دارد نسخه‌ی نهایی بازی را بین ۶ ماه تا یک سال آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر کند. در این زمان، ویژگی‌ها و مراحل جدید به مرور زمان به بازی اضافه خواهد شد.

در کنار پلتفرم رایانه‌های شخصی، بازی Levelhead برای کنسول نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند نیز عرضه خواهد شد. انتشار این عنوان برای دیگر کنسول‌ها هنوز مشخص نشده است.

منبع متن: gamefa