طبق جدیدترین توئیت حساب رسمی Kingdom Hearts III، حالت مورد انتظار Critical Mode فردا به صورت رایگان برای این بازی محبوب منتشر خواهد شد. نکته‌ی جالب این است که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری، این بار شاهد چیز‌های متفاوتی خواهیم بودیم. حالت Critical Mode در واقع بالاترین درجه‌ی سختی بازی‌های سری Kingdom Hearts III […]

حالت Critical Mode فردا به بازی Kingdom Hearts III اضافه خواهد شد

طبق جدیدترین توئیت حساب رسمی Kingdom Hearts III، حالت مورد انتظار Critical Mode فردا به صورت رایگان برای این بازی محبوب منتشر خواهد شد. نکته‌ی جالب این است که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری، این بار شاهد چیز‌های متفاوتی خواهیم بودیم.

حالت Critical Mode در واقع بالاترین درجه‌ی سختی بازی‌های سری Kingdom Hearts III محسوب می‌شود. طرفداران قدیمی مجموعه‌ بی‌صبرانه منتظر انتشار این به‌روزرسان هستند؛ چراکه به عقیده‌ی بسیاری از این افراد، عنوان Kingdom Hearts III از نظر درجه‌ی سختی بسیار ساده است.

علاوه بر سختی بیشتر، ظاهراً Critical Mode تغییراتی را در بخش گیم‌پلی نیز ایجاد خواهد کرد. به طور کلی، این بهبود‌ها کمک می‌کنند تا Kingdom Hearts III، عنوانی که همین حالا هم جزو بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ به شمار ‌می‌آید، به تجربه‌ی لذت بخش‌تری برای طرفداران جدید و قدیمی سری تبدیل شود.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردیم، حالت Critical Mode فردا به صورت رایگان برای بازی منتشر خواهد شد.

بازی Kingdom Hearts III هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این عنوان، شما می‌توانید ویدئوی اختصاصی هایلایت را مشاهده کرده یا به مطالعه‌ی نقد و بررسی آقای امیرمهدی نامجو بپردازید.

منبع متن: gamefa