سازندگان بازی جذاب و خاطره‌انگیز Lumines از انتشار نسخه‌ی فیزیکی این عنوان در آینده‌ای نزدیک برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ خبر دادند. اطلاعات بیشتر در خصوص این نسخه را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. Lumines از سری عناوین پازلی و بازسازی شده است که نسخه‌ی اصلی آن در سال ۲۰۰۴ در اختیار بازی‌بازان […]

نسخه‌ی فیزیکی بازی Lumines به‌زودی عرضه خواهد شد

سازندگان بازی جذاب و خاطره‌انگیز Lumines از انتشار نسخه‌ی فیزیکی این عنوان در آینده‌ای نزدیک برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ خبر دادند. اطلاعات بیشتر در خصوص این نسخه را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

Lumines از سری عناوین پازلی و بازسازی شده است که نسخه‌ی اصلی آن در سال ۲۰۰۴ در اختیار بازی‌بازان قرار گرفت و طولی نکشید که به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سبک تبدیل شد. سال گذشته نیز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این عنوان بودیم که علاوه‌بر بهبود کیفیت، ویژگی‌های جالبی را هم به بازی اضافه کرد. شما می‌توانید جزئیات بیشتر مربوط به این خبر را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

به‌زودی قرار است نسخه‌ی فیزیکی و بازسازی شده‌ی بازی Lumines برروی پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر شود. گفتنی است که استودیوی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) وظیفه‌ی نشر آن را برعهده دارد. بازی‌بازان و علاقه‌مندان به این سبک قادر خواهند بود تا از تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۶ آپریل ۲۰۱۹ میلادی) به مدت دو هفته این عنوان را خریداری کرده و اوقات مهیجی را همراه با آن برای خود رقم بزنند.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Lumines هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. اگر از طرفداران عناوین پازلی و معمایی هستید، این بازی را هرگز از دست ندهید.

منبع متن: gamefa