اوایل ماه جاری میلادی، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتس، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی کردند که قرار است آبان ماه امسال، عرضه گردد. این بازی حاوی هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای و یا بخش چندنفره‌ای نیست. همین نکته که بازی شامل بخش […]

Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی کوتاه نخواهد بود

اوایل ماه جاری میلادی، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتس، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی کردند که قرار است آبان ماه امسال، عرضه گردد. این بازی حاوی هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای و یا بخش چندنفره‌ای نیست. همین نکته که بازی شامل بخش چندنفره‌ای نمی‌شود، باعث شده است تا بازی‌بازان به این عقیده برسند که این عنوان، کمپینی طولانی و پرمحتوا خواهد داشت. با این حال، عده‌ای دیگر نیز Star Wars Battlefront II را معیار خود قرار داده و نسبت به مدت زمان Jedi: Fallen Order بدبین هستند.

در همین راستا، استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان این بازی در گفتگو با وب‌سایت Press Start رسماً تائید کرد که Star Wars Jedi: Fallen Order یک ماجراجویی کوتاه نخواهد بود.

وی در این زمینه بیان کرد:

از لحاظ مدت زمان، این بازی قرار نیست یک عنوان کوتاه باشد. و من بعضی چیزها را خوانده‌ام. پس از اینکه وینس زامپلا (Vince Zampella) اعلام کرد که ما قرار است تنها شاهد یک بخش تک‌نفره باشیم و هیچ پرداخت درون برنامه‌ای یا چیزی مشابه آن، در بازی وجود ندارد، عده‌ای چنین نظری داشتند «اوه، این قرار است یک بازی پنج ساعته باشد». این بازی قرار است یک تجربه باکیفیت باشد.

همانطور که مشخص است، آسموسن به صورت واضح به مدت زمان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اشاره نمی‌کند و فقط می‌گوید که این عنوان موردانتظار قرار نیست کوتاه باشد. به همین جهت، می‌توان بازه زمانی ۱۰ الی ۱۲ ساعته را برای بخش کمپین آن در نظر گرفت. متاسفانه، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) هنوز درباره مدت زمان این بازی صحبت نکرده است اما انتظار می‌رود که این شرایط در رویداد E3 2019 تغییر کند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، روز جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) را برای انتشار جهانی این بازی در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که الکترونیک آرتس تصمیمی مبنی بر عرضه این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ ندارد. از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

منبع متن: gamefa