استودیوی رادیکال فیش (Radical Fish) امروز اطلاعات جدیدی از به‌روزرسان بعدی بازی اکشن و نقش‌آفرینی جدید خود یعنی CrossCode را منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این به‌روزرسان که بخش Arena را به بازی اضافه می‌کند در ماه می سال جاری میلادی برای این عنوان عرضه خواهد شد. این به‌روزرسان که در ابتدا قرار […]

به‌روزرسان بعدی CrossCode بخش Arena را به بازی اضافه خواهد کرد

استودیوی رادیکال فیش (Radical Fish) امروز اطلاعات جدیدی از به‌روزرسان بعدی بازی اکشن و نقش‌آفرینی جدید خود یعنی CrossCode را منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این به‌روزرسان که بخش Arena را به بازی اضافه می‌کند در ماه می سال جاری میلادی برای این عنوان عرضه خواهد شد.

این به‌روزرسان که در ابتدا قرار بود در ماه آوریل عرضه شود به دلیل «ترجمه نشدن تمامی بخش‌ها» تاخیر خورده است. این به‌روزرسان ارزش صبر کردن را خواهد داشت چرا که محتوای زیر را به بازی اضافه می‌کند.

  • Arena در میدان Rhombus پس از مدت‌ها انتظار افتتاح شده و ۳ جام‌ را با خود به همراه آورده است: جام تک‌نفره‌ی The Rookie، جام تیمی Team Cup و جام Dungeon Boss.
  • شما می‌توانید آیتم‌های مختلفی را به عنوان پاداش در بخش Arena کسب کنید.
  • دو ماموریت کاملا جدید و یک باس جدید.
  • یک حالت جدید قابل تکرار با نام Turret Defense.
  • تعدادی NPC کوچک که در نقاط مختلف نقشه مخفی شده‌اند.

در کنار Lobbyهای اختصاصی در نظر گرفته شده برای بخش Arena، شما می‌توانید به وسیله‌ی چالش‌های مختلف نیز به این بخش جدید دسترسی پیدا کنید. بسته به عملکرد شما، چهار نوع مدال مختلف به شما پاداش داده خواهد شد. شما می‌توانید بعدا این مدال‌ها را به Arena Coin تبدیل کرده و از آن‌ها برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید.

اگر این بخش جدید برای شما کافی نیست، تیم سازنده تعدادی ماموریت جدید نیز به بازی اضافه خواهد کرد. این تیم همچنین در حال توسعه‌ی بخش New Game + برای این عنوان نقش‌آفرینی است.

ویژگی جدید بازی (بخش New Game +) به شما اجازه می‌دهد تجربه‌ی بعدی خود از این عنوان را به شکل‌های مختلف مدیریت کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید سطح شخصیت خود و یا آیتم‌ها را حفظ کرده و در تجربه‌ی بعدی، بازی را به راحتی به پایان برسانید و یا همه چیز را رها کرده و به جنگ دشمنان و باس‌ها دشوارتر بازی رفته و خود را به چالش بکشید. حداقل این ایده‌ی ما از بخش New Game + است. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

تیم سازنده در کنار توسعه‌ی یک به‌روزرسان جدید برروی یک بسته‌ی الحاقی نیز کار می‌کند. البته به گفته‌ی تیم سازنده، تا انتشار این بسته‌ی الحاقی زمان زیادی باقی مانده است. بازی CrossCode هم‌اکنون برروی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa