نقدها و نمرات Anno 1800 منتشر شد؛ بازگشت موفقیت‌آمیز به ریشه‌ها

Anno 1800 عنوانی در سبک استراتژی همزمان و ساخت و ساز می‌باشد که توسط Blue Byte توسعه یافته و کمپانی Ubisoft وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را برای PC بر عهده داشت. 1800 هفتین نسخه از مجموعه‌ی Anno می‌باشد که در دوران انقلاب صنعتی روی داده و باری دیگر از محیط‌های تاریخی بهره برده است. حال که بازی در دسترس قرار گرفته است، بیایید نگاهی به نمرات و نظرات مراجع گیمینگ درباره‌ی Anno 1800 در پردیس‌گیم بیندازیم. 

PC Games 90

"Anno 1800 نه تنها به ریشه‌های مجموعه بازگشته است، بلکه ویژگی‌های جدید و جذابی را به فرمول موفق آن اضافه می‌کند. نتیجه، یک بازی ساخت و ساز می‌باشد که بازیکنان را برای ساعت‌های بی‌پایان شیفته‌ی خود کرده و آن‌ها را با محتویات متنوع به چالش می‌کشد."

Ragequit.gr 89

"Anno 1800 به قدری اعتیادآور می‌باشد که بعد از تجربه‌ی چندین ساعت از گیم‌پلی، باید به شما یادآوری کند تا کمی استراحت کرده و قدم بزنید. 1800 ضمن پایبند بودن به روح مجموعه‌ی Anno، مبتکرانه بوده و شامل سیستمی می‌باشد که چالش‌های خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهد."

GamerSky 87

"Anno 1800 از زمان عرضه‌ی Civilization 6 بهترین در سبک خود می‌باشد و شکوه سابق مجموعه را به آن بازگردانده است."

Gamer.nl 85

"پس از تهی بودن Anno 2205 از محتوا، هفتمین نسخه از این مجموعه عمق زیادی را ارائه می‌دهد. اتمسفر خارق‌العاده، جزئیات فراوان، ترکیب هوشمندانه‌ی ساختمان‌های شهری و تجارت از طریق دریا باعث می‌شوند تا بازیکنان در شبانه‌روز مشغول تجربه‌ی بازی باشند."

Areajugones 85

"Anno بهترین نسخه‌ی مجموعه تا به این لحظه می‌باشد. عنوانی که همزمان پیچیده و مهیج بوده اما برای بازیکن طاقت‌فرسا و گیج‌کننده نیست.

Everyeye.it 85

"با وجود اینکه یه نسخه‌‌ی انقلابی در این فرنچایز نمی‌باشد، Anno 1800 عنوانی خوش‌ساخت در سبک ساخت و ساز می‌باشد که آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم."

PCGamer 84

"علی‌رغم بخش داستانی آزاردهنده، Anno 1800 بزرگترین و بهترین نسخه‌ی این محموعه می‌باشد."

IGN 81

"Anno 1800 کمی پیچیده و دشوار می‌باشد، اما آشنایی با ریتم بازی و چیدمان آن، باعث خوشحالی بازیکنان و لذت بردن از آن می‌شود."

Aus Gamers 81

"از انیمیشن‌ها گرفته تا جلوه‌های بصری، 1800 از تمام نسخه‌های مجموعه، بهتر به نظر می‌رسد. تمرکز گسترده بر روی تجارت، تولید، جنک‌های دریایی و استعمار باعث شده‌اند تا Anno 1800 یکی از درگیرکننده‌ترین نسخه‌های این فرنچایز باشد."

Twinfinite 70

"قطعا بازی برای گیمرهای کژوال نیست. Anno 1800 یک اکتشاف باشکوه از دوره‌ای باشکوه می‌باشد. بازی، یک دستاورد فنی برای عناوین استراتژی است و بی‌همتا جلوه می‌کند. در حالی که پیچیدگی این عنوان ممکن است باعث شود تا برخی بازیکنان بیخیال تجربه‌ی آن شوند، اما بازگشت به ریشه‌ها باعث لبخند رضایت‌بخش طرفداران مجموعه خواهد شد."

Gamer.no 70

"Anno 1800 در اکثر اوقات لذت‌بخش و درگیرکننده می‌باشد، اما سختی و پیچیدگی قابل لمس منجر می‌شوند تا تبدیل به بهترین محصول استودیوی سازنده نشود."

میانگین نمرات در وبسایت Metacritic بر اساس 32 نقد: 84

میانگین نمرات در وبسایت Opencritic بر اساس 33 نقد: 81


منبع متن: pardisgame