بالاخره پس از مدت‌ها انتظار عنوان Mortal Kombat 11 به دست بازی‌بازان رسید و دوست داران سری Mortal Kombat باری دیگر موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این سری شدند. اگر اخیرا اطلاعات مربوط به این بازی را دنبال کرده باشید، مطمئنا از زیاد بودن شخصیت‌ها و پوسته‌هایی که در بازی برای آن‌ها در نطر […]

ارزش کلی پوسته‌های Mortal Kombat 11 توسط یک بازی‌باز محاسبه شد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار عنوان Mortal Kombat 11 به دست بازی‌بازان رسید و دوست داران سری Mortal Kombat باری دیگر موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این سری شدند. اگر اخیرا اطلاعات مربوط به این بازی را دنبال کرده باشید، مطمئنا از زیاد بودن شخصیت‌ها و پوسته‌هایی که در بازی برای آن‌ها در نطر گرفته شده است خبر دارید. حال یکی از کاربران موفق شده است تا ارزش کلی این پوسته‌ها را تخمین بزند.

مطمئنا اگر بخواهید تنها از طریق بازی کردن پوسته‌های مختلف بازی Mortal Kombat 11 را بدست آورید، نیاز به تعویض کنترلر خود خواهید داشت. چرا که هر یک از ۲۳ شخصیت درون بازی از ۶۰ پوسته‌ی مختلف برخوردار هستند که البته ۴ عدد از این پوسته‌ها با انجام دادن کارهای ساده و ابتدایی بازی در دسترس قرار می‌گیرند. پس هر یک از شخصیت‌ها ۵۶ پوسته‌‌ی قابل دریافت دارد که به گفته‌ی یکی از کاربران وب‌سایت ردیت که با نام AccomplishedPoet8 شناخته می‌شود، حدودا باید ۶۴۴۰ دلار خرج کنید تا از راهی راحت‌تر آن‌ها را بدست آورید.

دیگر راه باز کردن پوسته‌های درون بازی، به پایان رساندن مبارزات و کسب کردن ارز درون بازی یا Time Krystals است. هر ۵ دلاری برابر است با ۵۰۰ واحد ارز درون بازی که تنها برای باز کردن یک پوسته کافیست. البته اصلا دوست ندارید تا فرصت شش تا هشت ساعته‌ی این پوسته‌ها را از دست دهید، چرا که اگر این فرصت به پایان برسد باید زمان بسیار زیادی را منتظر بمانید تا بتوانید پوسته‌ی مورد نظر خود را در فروشگاه بازی پیدا کنید.

طبق گفته‌ی AccomplishedPoet8، او سعی کرده است تا امتیاز حاصل از Fatality‌ها و Brutality‌ها را به دلیل مشخص نبودن عدد دقیق احتمال رخ دادن آن‌ها حساب نکند. او ۴ ساعت از وقت خود را صرف بازی Mortal Kombat 11 کرده و تنها موفق به جمع کردن ۷۶۰ عدد Time Krystals شده است، که عدد بسیار کمی است و به گفته‌ی او اگر بخواهد تمام پوسته‌ها را از این طریق بدست آورد نیاز به صرف ۳۳۹۰ ساعت و جمع کردن ۶۴۴۰۰۰ عدد Time Krystals دارد. در مقایسه باید گفت در نسخه‌ی قبلی این سری تنها با ۴۰ دلار می‌شد تعدادی شخصیت اضافی و یا پوسته‌های بسیاری خریداری کرد.

عنوان Mortal Kombat 11 در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa