استودیوی بیگ انت (Big Ant Studio) و شرکت ماکسیمم گیمز (Maximum Games)، توسعه دهنده و ناشر بازی Cricket 19, the Official Game of the Ashes، امروز با همکاری هیئت کریکت انگلستان (ECB) از تاریخ انتشار این عنوان ورزشی رونمایی کردند. بد نیست بدانید که مسابقات کریکت The Ashes از سال ۱۸۸۲ آغاز و هر ساله […]

تاریخ انتشار Cricket 19, the official Game of the Ashes مشخص شد

استودیوی بیگ انت (Big Ant Studio) و شرکت ماکسیمم گیمز (Maximum Games)، توسعه دهنده و ناشر بازی Cricket 19, the Official Game of the Ashes، امروز با همکاری هیئت کریکت انگلستان (ECB) از تاریخ انتشار این عنوان ورزشی رونمایی کردند.

بد نیست بدانید که مسابقات کریکت The Ashes از سال ۱۸۸۲ آغاز و هر ساله بین دو کشور انگلستان و استرالیا برگزار می‌شود و تمامی ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند به صورت کاملا لایسنس شده در این بازی ورزشی حضور خواهند داشت. جام مربوط به این لیگ در حال حاضر در دست کشور استرالیا قرار دارد.

استودیوی سازنده وعده داده  که قرار است شاهد یک گرافیک واقع‌گرایانه، یک سیستم پیشرفته‌ی شخصی سازی، حالت‌های مختلف در بخش گیم‌پلی و بسیاری موارد دیگر در این بازی باشیم. همانند سال گذشته، بازی Cricket 19, the official Game of the Ashes تمامی تیم‌های مطرح دنیا (تیم‌های مردان و بانوان هر دو در این بازی حضور دارند) و بازی‌بازان سری The Ashes را در خود جای داده است.

در نسخه‌ی جدید سری، شاهد بازگشت نسخه‌ی گسترده‌تر و کامل‌تر حالت Career Mode هستیم. به گفته‌ی تیم سازنده، این حالت در کنار تمرکز بیشتر برروی خط داستانی، شرایط ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید مسابقات کلاسیک کریکت را شبیه‌سازی کرده و آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

بازی Cricket 19, the official Game of the Ashes در تاریخ ۷ خرداد ماه سال جاری (۲۸ می سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگرچه انتشار بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز تایید شده است ولی هنوز تاریخ دقیق انتشار این نسخه مشخص نیست.

منبع متن: gamefa