شرکت تیک-تو، مالک راک‌استار گیمز، آمار و ارقام تجاری مربوط به سه ماهه‌ی مالی اخیر خود را منتشر کرده است. طبق گفته‌ی این شرکت، بازی Red Dead Redemption 2 توانسته است بیش از ۲۴ میلیون نسخه در تمام دنیا فروش داشته باشد.

سرعت فروش بازی در ماه‌های اخیر بسیار کاهش پیدا کرده است.

با این حال، فروش بسیار خوب Red Dead Redemption 2 بیشتر در همان چند ماه نخست عرضه بوده است؛ طوری که در همان هفته‌ی اول عرضه شاهد فروش ۱۷ میلیون نسخه‌ای بازی بودیم و سرعت فروش بازی در ماه‌های اخیر بسیار کاهش پیدا کرده است. طبق گفته‌ی تیک-تو بازی Red Dead Redemption 2 در سه ماهه‌ی اخیر، توانسته است فقط یک میلیون نسخه بفروشد.

با این حال، تیک-تو می‌گوید که آن‌ها انتظار داشتند شاهد کاهش افت فروش بیشتری باشند و در واقع بازی فراتر از انتظارات آن‌ها عمل کرده است.

شرکت تیک-تو در کنار اعلام آمار فروش بازی Red Dead Redemption 2 هم‌چنین از برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بخش آنلاین بازی گفت. طبق گفته‌ی مدیر عامل تیک-تو، بخش آنلاین این بازی یعنی بخش Red Dead Online در مقایسه با بخش آنلاین جی‌تی‌ای ۵ در همین بازه‌ی زمانی از عرضه، وضعیت بهتری دارد. آن‌ها هم برنامه دارند تا در ماه‌های آینده به خوبی از Red Dead Online پشتیبانی کنند و عرضه‌ی محتوای جدید زیادی را برای آن در برنامه قرار داده‌اند.

فروش بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 مهر ماه سال گذشته روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد و طبق آمار متاکریتیک، بهترین بازی این دو کنسول محسوب می‌شود.

راک‌استار گیمز پیش از عرضه‌ی بازی گفته بود که انتظار ندارد Red Dead Redemption 2 موفقیت‌های جی‌تی‌ای ۵ را تکرار کند. در واقع نباید انتظار داشت که هیچ بازی دیگری موفقیت‌های جی‌تی‌ای ۵ را تکرار کند. در کنار اعلام خبر وضعیت فروش Red Dead Redemption 2 شرکت تیک-تو هم‌چنین گفت که فروش جی‌تی‌ای ۵ از ۱۱۰ میلیون نسخه هم گذشت.

منبع: Rockstar Intel

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فروش Red Dead Redemption 2 از ۲۴ میلیون نسخه گذشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala