از پاناسونیک بعید بود که چنین دوربینی تولید کند زیرا هم قیمتش بالاست و هم وزن زیادی دارد و از طرفی، سایز آن هم بزرگ است اما همین دستگاه می‌تواند با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، کاری کند که دیگر رقبا در بازار دوربین‌های هوشمند از خجالت سرخ شوند!!!. این کمپانی ژاپنی با ساخت مدل Lumix […]

تکفارس؛ بررسی تخصصی دوربین Panasonic Lumix S1

از پاناسونیک بعید بود که چنین دوربینی تولید کند زیرا هم قیمتش بالاست و هم وزن زیادی دارد و از طرفی، سایز آن هم بزرگ است اما همین دستگاه می‌تواند با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، کاری کند که دیگر رقبا در بازار دوربین‌های هوشمند از خجالت سرخ شوند!!!. این کمپانی ژاپنی با ساخت مدل Lumix S1 قانون تولید دوربین‌های بدون آینه را تغییر داده زیرا تقریباً هر انتظاری که از یک دوربین حرفه‌ای داریم، توسط این دستگاه برآورده می‌شود.

اما پاناسونیک از نظر قیمت‌گذاری به نظر می‌رسد اشتباه کرده است زیرا ۲۵۰۰ دلار را هزینه فروش این محصول تعیین نموده حال آن‌که دیگر آلترناتیوهای مشابه از سایر شرکت‌ها یعنی A7 III سونی و Z6 نیکون تقریباً ۵۰۰ دلار ارزان‌تر هستند. به هر حال، پاناسونیک حاضر نیست چنین قیمت بالایی را نقطه‌ضعف محصولش تلقی کند زیرا می‌داند امکاناتی در Lumix S1 قرار داده که حتماً موفق خواهد شد.

به عقیده کمپانی ژاپنی، این دوربین جزو انعطاف‌پذیرترین و باامکانات‌ترین نمونه‌های بازار است و حالا فرقی که نمی‌کند که آیا این دستگاه بدون آینه می‌باشد یا آینه‌دار زیرا به عنوان اولین نسل از یک خانواده، دوربین پیشرفته‌ای است. Lumix S1 نشان می‌دهد که اگر یک دوربین بخواهد، می‌تواند تمام محدودیت‌ها را کنار بزند و وزن زیاد و سایز بزرگ نیز برایش مهم نباشد. البته اگرچه ممکن است برخی این فاکتورها نپذیرند ولی نباید فراموش کنیم که چنین دستگاه‌هایی مشتریان خاص خود را دارند. پاناسونیک که با تکیه بر قدرت دو شرکت Sigma و Leica این دستگاه را تولید کرده است، توانسته رقابت جذابی را در بازار دوربین‌های هوشمند به وجود بیاورد زیرا لنزهای بیشتری نسبت به محصولات جدید کنون و نیکون برای این مدل قابل خرید و فروش خواهد بود. حالا برای اینکه با Lumix S1 بیشتر آشنا شوید، با تکفارس همراه باشید تا این دوربین را به صورت تخصصی بررسی کنیم.

بررسی تخصصی دوربین Panasonic Lumix S1

منبع متن: gamefa