ساعتی قبل و در جریان دایرکت ویژه‌ی شرکت نینتندو در E3 امسال، بازی اکشن و رایگان Dauntless برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد. این بازی که اواخر ماه می برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، در همین مدت کوتاه بیش از ۱۰ میلیون بازی‌باز را به سمت خود […]

E3 2019 | بازی Dauntless برروی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

ساعتی قبل و در جریان دایرکت ویژه‌ی شرکت نینتندو در E3 امسال، بازی اکشن و رایگان Dauntless برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد. این بازی که اواخر ماه می برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، در همین مدت کوتاه بیش از ۱۰ میلیون بازی‌باز را به سمت خود جذب کرده است.

بازی Dauntless از قابلیت کراس‌پلی برروی تمامی پلتفرم‌های پشتیبانی می‌کند و حالا به لطف شرکت نینتندو، شما می‌توانید کنسول نینتندو سوییچ را نیز به این لیست اضافه کند. به طور حتم، تجربه‌ی این بازی چندنفره و آنلاین برروی یک کنسول قابل حمل، برای هواداران جذاب خواهد بود.

تیم سازده‌ی بازی Dauntless هم‌اکنون برروی توسعه‌ی نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند این عنوان تمرکز کرده است ولی تاریخ انتشار این نسخه از بازی هنوز مشخص نیست.

منبع متن: gamefa