پس از پشت سر گذاشتن رویداد E3 2019، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) عنوان The Division 2 را برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس قرار داده است. نسخه‌ی دوم سری The Division، بازی‌بازان را به شهر واشنگتن آمریکا می‌برد تا باری دیگر با دنیایی از دست رفته مبارزه کنند و به همراه یکدیگر، افراد باقی‌مانده […]

بازی The Division 2 به مدت محدود رایگان شد

پس از پشت سر گذاشتن رویداد E3 2019، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) عنوان The Division 2 را برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس قرار داده است.

نسخه‌ی دوم سری The Division، بازی‌بازان را به شهر واشنگتن آمریکا می‌برد تا باری دیگر با دنیایی از دست رفته مبارزه کنند و به همراه یکدیگر، افراد باقی‌مانده در این شهر را نجات دهند.

حال شرکت یوبی‌سافت قصد دارد تا این بازی تیراندازی سوم شخص را از امروز تا روز دوشنبه ۲۷ خرداد (۱۷ ژوئن) به صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان قرار دهد. دارندگان کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن در کنار کاربران پلفرم رایانه‌های شخصی از همین حالا می‌توانند بازی The Division 2 را به صورت رایگان دریافت کنند. لازم به ذکر است که هیچ‌گونه بخشی از نسخه‌ی رایگان این عنوان حذف نشده و تمامی فعالیت‌ها در دسترس بازی‌بازان خواهند بود.

کاربران دو کنسول اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ برای تجربه‌ی این عنوان به صورت چندنفره باید دارای اشتراک PS Plus و یا Xbox Live Gold باشند. در صورت تجربه‌ی این عنوان به صورت تک‌نفره اما نیاز به چنین اشتراک‌هایی ندارید. میزان پیشروی شما نیز برای همیشه در این بازی ذخیره می‌شود تا اگر بعدا تصمیم به خرید نسخه‌ی کامل The Division 2 گرفتید، با مشکلی مواجه نشوید. بد نیست بدانید که در حال حاضر این عنوان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ از تخفیف ۳۱ درصدی و در فروشگاه اپیک گیمز نیز از ۴۹ درصد برخوردار است.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان، پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه بر مشاهده‌ی نقد و بررسی ویدئویی و هایلایت بازی، نقد و بررسی متنی آقای محمد آریامقدم تحت عنوان «شکوه فراموش شده، ابرقدرت سقوط کرده» را نیز مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa