سازندگان بازی جذاب Overcooked 2 امروز اعلام کردند که بسته‌ی الحاقی دیگری برای این عنوان هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است که حالت جدیدی را به آن اضافه می‌کند. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید. Overcooked 2 از سری عناوین مهیجی است که سال گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و […]

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Overcooked 2 منتشر شد

سازندگان بازی جذاب Overcooked 2 امروز اعلام کردند که بسته‌ی الحاقی دیگری برای این عنوان هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است که حالت جدیدی را به آن اضافه می‌کند. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

Overcooked 2 از سری عناوین مهیجی است که سال گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و اکس‌باکس وان عرضه شد و خیلی زود علاقه‌مندان به این سبک را به خود جذب کرد. از دلایل محبوبیت بالای بازی می‌توان به انتشار بسته‌های الحاقی مختلف با ویژگی‌های متنوع اشاره کرد. حدود دو ماه پیش نیز شاهد انتشار یک بسته‌ی دیگر برای آن بودیم که از طریق این صفحه می‌توانید به جزئیات بیشتر پی ببرید. گفتنی است که دو استودیوی گوست تاون گیمز (Ghost Town Games) و تیم ۱۷ (Team 17) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی مذکور را برعهده داشته‌اند.

به نقل از سازندگان، جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی تحت عنوان Night of the Hungry Horde امروز عرضه شده است. مهم‌ترین ویژگی این بسته، اضافه شدن یک حالت جدید و گروهی مهیج شامل ۸ مرحله‌ی مختلف است. در این حالت شما باید طبق دستورات بازی کارهای جالبی را انجام داده و دشمنان و هیولاهایی که در منطقه‌ی شما وجود دارند را از بین ببرید. یک بسته‌ی الحاقی دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک برای بازی عرضه خواهد شد که هنوز اطلاعی از آن در دسترس نیست.

منبع متن: gamefa