شرکت Nintendo در ماه دسامبر 2017 از سومین نسخه‌ی سری بازی‌های محبوب Bayonetta رونمایی کرد که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود، اما از آن موقع تنها یک سری اطلاعات کوچک از آن منتشر شده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، اکنون طبق اعلام استودیوی Platinum Games، توسعه‌ی این عنوان به خوبی پیش می‌رود و مشکل خاصی در روند آن وجود ندارد و قرار است شاهد یک بازی با کیفیت و جذاب باشیم.

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند تا بالاخره شاهد نمایش این بازی در E3 2019 باشیم، اما متاسفانه بازهم Bayonetta 3 جایی در دایرکت اختصاصی Nintendo نداشت. حال آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، رئیس استودیوی Platinum Games در جریان مصاحبه‌ای با وب سایت VCG اعلام کرده که روند توسعه‌ی این عنوان به خوبی پیش می‌رود و عدم حضور در E3 2019 به معنای ایجاد مشکلی برای آن‌ها نیست.

او در این رابطه گفت: "نه، توسعه‌ی بازی در واقع کاملا خوب است. ساخت بازی‌ها معمولا در یک یا دو سال تمام نمی شود، بلکه طول می‌کشد. همه چیز به خوبی پیش می‌رود و مردم زیاد درباره‌ی این بازی از ما سوال می‌پرسند. نمایش این بازی در E3 و دادن اطلاعات در آن جا جزو بازاریابی هوشمندانه‌ی ما نیست. به همین دلیل است که ما فعلا چیزی را نشان نمی‌دهیم و این معنای آن نیست که اوضاع خوب نیست."

در واقع، اینابا می‌گوید که عدم حضور آن‌ها در E3 نشانه‌ی مثبت و خوبی است، زیرا که این یعنی توسعه دهنده به خوبی در حال ساخت عنوان خود است و آن‌ها می‌خواهند بازی‌شان به بیشتری کیفیتی که می‌تواند دست پیدا کند.

او اضافه کرد: "این بازی قرار است که یک عنوان با کیفیت بالا باشد و ما تمام توان خود را بر روی آن گذاشته‌ایم. شما این را در آینده خواهید دید."

بازی Bayonetta 3 فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد. همچنین استودیوی Platinun Games در حال کار بر روی چند بازی معرفی نشده، بازی‌های Astral Chain و Babylon’s Fall می‌باشد. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame