مدت‌ها بود که شایعات زیادی در رابطه با ساخت یک بازی نقش آفرینی علمی تخیلی توسط شرکت Bethesda می‌شنیدیم، تا که نهایتا در E3 2018 به صورت رسمی شاهد رونمایی از این عنوان مورد انتظار بودیم. اما امسال شاهد حضور این بازی در نمایشگاه E3 نبودیم و در عوض در جریان E3 Coliseum، آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان آن در حضور رئیس شرکت Tesla، الون ماسک و با میزبانی جف کیلی (Geoff Keighley) اطلاعاتی جالب درباره‌ی این بازی به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، هاوارد ابتدا از طرفداران درخواست که صبور باشند تا در آینده شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی Starfield باشیم. او همچنین درباره‌ی پیشرفتی که توسعه دهندگان تیم آن‌ها در این عنوان به دنبالش هستند، صحبت کرد و گفت که البته که این یک بازی است، اما واقع گرایی‌های حساس خودش را خواهد داشت.

بعضی از چیزها هستند که زیاد در این بازی اهمیت بالایی ندارند و برای آن‌ها مجازات خاصی در نظر گرفته نشده است، اما برخی چیزها از واقع گرایی و حساسیت بالایی برخوردار هستند و به خاطر آن‌ها مجازات سنگینی خواهید شد. به طور مثال پروازهای فضایی که هاوارد آن را خطرناک توصیف می‌کند.

او در این رابطه گفت: "چیزی که من می‌توانم بگویم این است که ما چگونه در حال نزدیک شدن به ایجاد احساس هستیم. این یک بازی است، اما هنوز هم واقع گرایی‌ها و جزئیات خودش را دارد که می‌تواند اتفاقاتی را رقم بزند. به طور مثال اینکه از چه نوع سوختی برای فضاپیمای خود استفاده می‌کنید، هلیوم 3 می‌تواند جزو منابع سوخت مناسب برای فضاپیمایتان باشد. یا که فیزیک در فضا چگونه است، یا مواردی مثل جاذبه یا چیزهایی مانند این. ما باید در بازی چیزهایی را تولید کنیم، خب این مجازاتی مانند مجازات سفرهای فضایی ندارد. اما سفر در فضای Starfield مانند دهه‌ی 40 میلادی است و خطرناک. زیرا که این موضوع واقعا هم خطرناک است، با اینکه تعداد زیادی از افراد به فضا می‌روند."

بازی Starfield هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و حتی نمی‌دانیم قرار است برای چه پلتفرم‌هایی منتشر شود. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame