استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) پس از انتشار یک تریلر جدید از بازی Wolfenstein: Youngblood در جریان مراسم E3 امسال، اطلاعات جدیدی از بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای این عنوان را نیز در اختیار هواداران قرار داده است. براساس اطلاعات منتشر شده، شما می‌توانید با جمع‌آوری سکه‌های طلا در جریان بازی، از این واحد پولی برای خرید آیتم‌های تزئینی […]

خریدهای درون‌برنامه‌ای Wolfenstein: Youngblood به آیتم‌های تزئینی محدود می‌شود

استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) پس از انتشار یک تریلر جدید از بازی Wolfenstein: Youngblood در جریان مراسم E3 امسال، اطلاعات جدیدی از بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای این عنوان را نیز در اختیار هواداران قرار داده است. براساس اطلاعات منتشر شده، شما می‌توانید با جمع‌آوری سکه‌های طلا در جریان بازی، از این واحد پولی برای خرید آیتم‌های تزئینی مانند پوسته‌ی سلاح‌ها، Emote و برخی موارد دیگر استفاده کنید. با این حال، اگر دوست ندارید وقت خود را در بازی صرف کنید، می‌توانید با پرداخت پول واقعی و خرید شمش‌های طلا، آیتم‌ها تزئینی مورد علاقه‌ی خود را تهیه کنید.

این اطلاعات در جریان میز گرد مراسم E3 و توسط یکی از اعضای تیم سازنده مطرح شد. خوشبختانه شرکت بتسدا (Bethesda) بلافاصله با انتشار یک بیانیه تایید کرد که خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی Wolfenstein: Youngblood، تنها به آیتم‌های تزئینی مروبط می‌شود. به گفته‌ی این شرکت، موارد دیگر مانند ارتقاء سلاح‌ها به واحد پولی نقره نیاز دارد که تنها از طریق تجربه‌ی بازی به دست می‌آید و امکان خرید آن با پول واقعی وجود نخواهد داشت.

با توجه به تمرکز بازی برروی المان‌های Co Op، وجود خریدهای درون‌برنامه‌ای و آیتم‌های تزئینی در بازی دور از انتظار نبود. این روزها در اکثر عناوین آنلاین و چندنفره شاهد چنین مواردی هستیم. با این حال، این موضوع که پول واقعی تاثیری برروی تجربه‌ی بازی و پیشرفت بازی‌بازان ندارد، جای خوشحالی دارد.

بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ جمعه ۴ مرداد ماه سال جاری (۲۶ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa