اوپو شرکتی چینی است که هیچ واهمه‌ای از تجربه چیزهای جدید ندارد و از طرفی، در سالیان اخیر توانسته با نوآوری‌هایی که در صنعت گوشی‌های هوشمند آورده، توجهات را به سمت خود جلب کند که برخی از آنها مورد استقبال کاربران واقع شدند و از برخی دیگر هم اصلاً نمونه مشابهی تولید نشد. یکی از […]

تکفارس؛ بررسی تخصصی گوشی Oppo Reno 10x Zoom

اوپو شرکتی چینی است که هیچ واهمه‌ای از تجربه چیزهای جدید ندارد و از طرفی، در سالیان اخیر توانسته با نوآوری‌هایی که در صنعت گوشی‌های هوشمند آورده، توجهات را به سمت خود جلب کند که برخی از آنها مورد استقبال کاربران واقع شدند و از برخی دیگر هم اصلاً نمونه مشابهی تولید نشد. یکی از نمونه‌های بارز و موفق، دوربین سلفی ظاهر شونده گوشی اوپو فایند ایکس است که روح تازه‌ای در شیوه طراحی تلفن‌های همراه در سرتاسر دنیا دمید. اما بد نیست محصول جدید این شرکت چینی به نام اوپو رنو ۱۰ ایکس زوم را هم مدنظر قرار دهیم زیرا در آن نیز ویژگی‌هایی حضور دارند که به نظر می‌رسد با آنها به موفقیت دست یابد.

این دستگاه توانسته با شیوه طراحی تمام صفحه نمایش، مفهوم گوشی بدون حاشیه را به بهترین شکل ممکن معنا کند و خود را در دل طرفداران این نوع گوشی‌ها، جای دهد.

اوپو رنو ۱۰ ایکس زوم دارای نمایشگری ۶٫۶ اینچی و حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف است. البته این صفحه نمایش به هیچ وجه برآمده نیست و در آن شاهد حضور ناچ یا بریدگی نیز نیستیم. برای دست‌یابی به نسبت بدنه به تصویر تقریباً ۱۰۰ درصدی، اوپو دوربین سلفی ظاهر شونده را در محصولش به کار برده که اگرچه پیش از این نیز شاهد چنین قابلیتی بودیم ولی کمپانی چینی نوآوری خاصی در این بخش به کار برده که جالب به نظر می‌آید.

این گوشی مدرن به همراه مشخصات فنی قدرتمند و دوربین باکیفیت که دارای قابلیت زوم ۱۰ برابری است، سبب شده بهترین موبایل‌های موجود در جهان جایگاه خود را متزلزل ببینند. البته نباید فراموش کنیم که خوب بودن روی کاغذ یک چیز است و ثابت کردن این امکانات عالی در عمل، چیزی دیگر. اما آیا می‌توانیم اوپو رنو ۱۰ ایکس زوم را گوشی خوبی بدانیم یا خیر؟ با تکفارس همراه باشید تا این دستگاه را به صورت تخصصی بررسی کنیم.

بررسی تخصصی گوشی Oppo Reno 10x Zoom

منبع متن: gamefa