شهر نایت سیتی (Night City) در عنوان در حال ساخت Cyberpunk 2077 محیط بسیار جذابی برای گشت و گذار است؛ شهری بزرگ و زیبا با دستاوردهای عالی و جزئیات بسیار دقیق و دیزاین فوق العاده و دارای ماموریت های بسیار برای انجام دادن. واضح است که بهترین قسمت عنوان بازی خواهد بود؛ اما نایت سیتی تنها محدوده گشت و گذار نیست.

طبق گزارش پردیس گیم و به نقل از وبسایت gamingbolt، از دیزاینر Cyberpunk 2077 آقای پاول ساسکو (Powell Sasko) پرسیده شد که آیا نایت سیتی تنها محدوده این بازی جهان باز خواهد بود؟ پاسخ ساسکو منفی بود. بازیکن می تواند در آن فضای سایبری(Cyberspace) که در آخرین تریلر این بازی که در E3 به نمایش درآمد، گشت و گذار کند. اما مهم تر از آن، محدوده ای در خارج از نایت سیتی به نام بدلندز(Badlands) وجود دارد که آن هم قسمتی از محدوده بازی است. همچنین ساسکو از "چند سورپرایز دیگر" هم خبر داد.

ساسکو قید کرد: "همان طور که در تریلر آخر مشاهده کردید، Cyberspace مکان خطرناکی است. برای ورود به آنجا، چند Netrunner باید شما را پشتیبانی کنند. شما در یک وان حمام دراز کشیده اید؛ چون بدن شما تبدیل به یک CPU شده است و شما قدرت انتقال زیادی نیاز دارید. پس شما در قسمت های خاصی از داستان در Cyberspace هستید و می توانید آنجا را کشف کنید. "

او ادامه داد: "اما بازی تنها در نایت سیتی اتفاق نمی افتد. محدوده ای به نام Badlands اطراف شهر وجود دارد. شما می توانید شهر را ترک کنید و کشف کنید که خارج شهر چگونه است و... فکر نمی کنم از فضای آنجا خوشتان آید. اما شما آنجا ماموریت دارید که باید انجام دهید و خود داستان نیز شما را به آنجا می برد. همچنین چند سورپرایز دیگر هم هست. "

Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 28 فروردین 1399 برای PC ،PS4 و XOne منتشر شود. همچنین CD Projekt RED تایید کرد که بدون کشتن کسی می توانید بازی را به اتمام برسانید.

منبع متن: pardisgame