پس از معرفی عنوان The Avengers توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) و کریستال داینمامیکس (Crystal Dynamics) طی نمایشگاه E3 2019، بسیاری از طرفداران نسبت به این عنوان و طراحی شخصیت‌های آن خرده گرفتند. حال سازندگان این اثر، طی مصاحبه‌ای به این انتقادات واکنش نشان دادند. بسیاری از طرفداران بر این باوراند که شخصیت‌های The Avengers […]

سازندگان Avengers: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای تغییر ظاهر شخصیت‌ها نداریم

پس از معرفی عنوان The Avengers توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) و کریستال داینمامیکس (Crystal Dynamics) طی نمایشگاه E3 2019، بسیاری از طرفداران نسبت به این عنوان و طراحی شخصیت‌های آن خرده گرفتند. حال سازندگان این اثر، طی مصاحبه‌ای به این انتقادات واکنش نشان دادند.

بسیاری از طرفداران بر این باوراند که شخصیت‌های The Avengers به هیچ وجه حس واقعی بودن را ندارند و بیشتر به بدلکاران شخصیت‌های اصلی مجموعه فیلم‌های انتقامجویان شباهت دارند. همچنین طراحی لباس شخصیت‌ها نیز دارای حس نمادین و نوستالژیکی که در مجموعه فیلم‌ها و کتاب‌های مصور انتقامجویان وجود داشت، نیستند.

حال شان اسکایگ (Shaun Escayg)، کارگردان بخش خلاقیت The Avengers، توضیحاتی را طی مصاحبه‌ای در رابطه با موضوع ظاهر شخصیت‌ها The Avengers ارائه داد. وی اشاره کرد در حال حاضر استودیوی کریستال داینامیکس هیچ تصمیمی برای ایجاد تغییر در ظاهر شخصیت‌های این عنوان ندارد.

ما همیشه به نظرات و انتقادات که توسط طرفداران و بازی‌بازان به ما ارائه می‌شوند، گوش کرده و آن‌ها را می‌پذیریم. انتقاداتی در رابطه با ظاهر شخصیت‌های بازی The Avengers به ما وارد شد اما باید بگوییم که در حال حاضر ما هیچ تصمیمی در تغییر ظاهر شخصیت‌هایمان نداریم.

وی افزود:

تریلری که از The Avengers به نمایش در آمد، تصاویر مرحله‌ی آلفای توسعه را به نمایش می‌گذاشت و ما به شما قول می‌دهیم که در اثر نهایی، شاهد تغییرات و بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای در گرافیک و ظاهر شخصیت‌ها در عنوان پیش‌رو باشید.

بازی Marvel’s The Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی و استدیا در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa