طی مصاحبه‌ی جدیدی که با اعضای استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) صورت گرفته است، این استودیو، اطلاعات جدیدی را در رابطه با نحوه‌ی تجربه‌ی بخش داستانی عنوان پیش‌روی خود یعنی Marvel’s The Avengers ارائه داد. بر اساس اطلاعات ارائه شده، خط اصلی داستانی بازی The Avengers را تنها می‌توان به صورت تک‌نفره تجربه نمود. در […]

امکان تجربه‌ی چندنفره خط اصلی داستانی Avengers وجود نخواهد داشت

طی مصاحبه‌ی جدیدی که با اعضای استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) صورت گرفته است، این استودیو، اطلاعات جدیدی را در رابطه با نحوه‌ی تجربه‌ی بخش داستانی عنوان پیش‌روی خود یعنی Marvel’s The Avengers ارائه داد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، خط اصلی داستانی بازی The Avengers را تنها می‌توان به صورت تک‌نفره تجربه نمود. در این بخش شما می‌توانید شخصیت‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و به تجربه‌ی بازی با آن‌ها بپردازید اما تجربه این بخش به صورت چندنفره وجود نخواهد داشت.

البته در این اثر، ماموریت‎‌های جانبی متنوعی وجود خواهند داشت بازی‌بازان می‌توانند در دو حالت تک‌نفره و همکاری چند‌نفره به تجربه‌ی این بخش‌ها بپردازند. بازی‌بازان می‌توانند به صورت چهارنفره به تجربه‌ی مراحل جانبی مذکور بپردازند. همچنین استودیوی کریستال داینامیکس قصد دارد تا به صورت طولای مدت از  The Avengers پشتیبانی کرده و مراحل متنوعی را برای بخش همکاری چندنفره‌ی خود ارائه دهد.

بازی Marvel’s The Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی و استدیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa