این موضوع شاید برای طرفداران قدیمی سری Shenmue خبر جدیدی نباشد؛ چراکه این افراد از همان اول می‌دانستند که آقای یو سوزوکی (Yu Suzuki)، خالق مجموعه، قصد دارد تا داستان خود را در طی ۱۶ بخش روایت کند. با این‌حال، بازی‌بازان باید بدانند که Shenmue 3، پایان کار این سری نخواهد بود. برای کسانی که […]

بازی Shenmue 3 داستان Ryo را به مرز ۴۰ درصد می‌رساند

این موضوع شاید برای طرفداران قدیمی سری Shenmue خبر جدیدی نباشد؛ چراکه این افراد از همان اول می‌دانستند که آقای یو سوزوکی (Yu Suzuki)، خالق مجموعه، قصد دارد تا داستان خود را در طی ۱۶ بخش روایت کند. با این‌حال، بازی‌بازان باید بدانند که Shenmue 3، پایان کار این سری نخواهد بود.

برای کسانی که با این موضوع آشنایی ندارند، باید یادآور شویم که دو بازی اول، ۶ بخش از داستان کلی شخصیت Ryo را پوشش دادند. پس با این وجود هنوز چندین بخش از داستان اصلی باقی مانده است. البته ما در سال ۲۰۱۰ میلادی باخبر شدیم که داستان مجوعه در واقع از ۱۱ بخش تشکیل شده است.

حال در طی مصاحبه‌ای جدید با وب‌سایت USgamer، آقای یو سوزوکی توضیح داد که با پایان Shenmue 3، تقریباً ۴۰ درصد داستان Ryo روایت می‌شود. این توسعه دهنده‌ی کهنه کار قصد دارد تا در صورت امکان، دو نسخه‌ی دیگر از این مجموعه را نیز منتشر کند.

با این‌که ممکن است بسیاری از طرفداران ترجیح بدهند که در نسخه‌ی سوم شاهد پایان داستان سری باشند، اما بهتر است که خالق اصلی یعنی آقای یو سوزوکی تصمیم گیرنده‌ی نهایی باشد. اگر وی معتقد است که داستان باید در طی ۱۱ بخش روایت شود، پس شاید این بهترین روش برای ارائه‌ی تجربه‌ی در نظر گرفته شده به طرفداران باشد.

خبر خوب این است که بازخورد‌های مربوط به نمایش E3 بازی اکثراً مثبت بوده‌اند. ظاهراً این همان چیزی است که طرفداران نزدیک ۲۰ سال منتظر آن بودند.

بازی Shenmue 3 در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ (۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa