علیرغم اینکه نمایش بازی Cyberpunk 2077 جزو پربازدیدترین‌های کنفرانس E3 2019 بود اما در این نمایش شاهد گیم‌پلی بازی نبودیم و استودیوی سی‌دی پراجکت تصمیم گرفت تا امسال نیز دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را پشت درهای بسته به نمایش بگذارد؛ اتفاقی که باعث ناامیدی بسیاری از بازی‌بازان شد. حال استودیوی سی‌دی پراجکت اعلام کرد […]

دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در رویداد PAX West نمایش داده می‌شود

علیرغم اینکه نمایش بازی Cyberpunk 2077 جزو پربازدیدترین‌های کنفرانس E3 2019 بود اما در این نمایش شاهد گیم‌پلی بازی نبودیم و استودیوی سی‌دی پراجکت تصمیم گرفت تا امسال نیز دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را پشت درهای بسته به نمایش بگذارد؛ اتفاقی که باعث ناامیدی بسیاری از بازی‌بازان شد. حال استودیوی سی‌دی پراجکت اعلام کرد که نسخه‌ی توسعه یافته از دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در رویداد PAX West 2019 نمایش داده خواهد شد.

استودیوی سی‌دی پراجکت تصمیم گرفت تا امسال نیز دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را پشت درهای بسته به نمایش بگذارد؛ اتفاقی که باعث ناامیدی بسیاری از بازی‌بازان شد. برهمین اساس یکی از کاربران توییتر مدعی شد که دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 تا قبل از نمایشگاه Gamescom 2019 به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد. اما جالب است بدانید که مارسین موموت (Marcin Momot)، مدیر انجمن‌های استودیوی سی‌دی پراجکت (CD Project Red)، در پاسخ به این توییت رسماً اعلام کرد که نسخه‌ی توسعه یافته از دموی گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077، در رویداد PAX West 2019  که تابستان امسال (اوایل شهریور ماه) برگزار می‌شود، به صورت عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

حال مشخص نیست که زمان این دمو چقدر خواهد بود و آیا کیانو ریوز (شخصیت Johnny Silverhand) نیز در این دمو حضور دارد یا خیر؛ اما می‌توان حدس زد که دموی گیم‌پلی این بازی حدود یک ساعت زمان داشته باشد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ( ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع متن: gamefa