شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) هفته‌ی گذشته و در جریان مراسم E3 امسال، رسما از بازی مورد انتظار Marvel’s Avengers رونمایی کرد. با این حال، در تریلر نمایش داده شده از این بازی، تنها شاهد حضور شخصیت‌های بزرگ و شناخته شده‌ی دنیای مارول مانند هالک، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی و چند نفر دیگر بودیم. با […]

شخصیت‌های کمتر شناخته شده‌ نیز در Marvel’s Avengers حضور خواهند داشت

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) هفته‌ی گذشته و در جریان مراسم E3 امسال، رسما از بازی مورد انتظار Marvel’s Avengers رونمایی کرد. با این حال، در تریلر نمایش داده شده از این بازی، تنها شاهد حضور شخصیت‌های بزرگ و شناخته شده‌ی دنیای مارول مانند هالک، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی و چند نفر دیگر بودیم. با وجود محدود شدن تریلر به شخصیت‌های یاد شده، به نظر می‌رسد استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) قصد ندارد تنها شخصیت‌های بزرگ و محبوب سری را به این بازی اضافه کند.

پس از معرفی رسمی بازی، تیم سازنده تایید کرد که قصد دارد شخصیت‌های کمتر شناخته شده‌ی دنیای مارول را نیز به عنوان Marvel’s Avengers اضافه کند. با این حال، تیم سازنده هیچ اطلاعاتی درباره‌ی این شخصیت‌ها را در اختیار هواداران قرار نداد.

همان‌طور که می‌دانید، دنیای مارول از شخصیت‌های کوچک و بزرگ زیادی پر شده است. به احتمال بسیار زیاد نباید انتظار اضافه شدن شخصیت‌هایی که هیچ کس با آن‌ها آشنا نیست را به بازی داشته باشیم. با توجه به این که تیم سازنده از واژه‌ی «کمتر شناخته شده» در توصیف این شخصیت‌ها استفاده کرده، احتمالا باید به سراغ شخصیت‌هایی برویم که بین کاربران شناخته شده هستند ولی میزان محبوبیت و یا زمان حضور آن‌ها در دنیای مارول، در مقایسه با شخصیت‌های بزرگ کمتر است.

با این تفاسیر، احتمال حضور شخصیت‌هایی مانند White Rabbit، Skull Brother و یا Needle در بازی بسیار کم خواهد بود. با این حال، می‌توانیم به اضافه شدن شخصیت‌هایی مانند Silver Surfer، Squirrel Girl و یا Moon Knight به بازی امیدوار باشیم.

تا به این‌جای کار از حضور شخصیت‌هایی مانند هالک، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ثور، نیک فیوری، Taskmaster و Black Widow در این بازی مطمئن هستیم. شخصیت Abomination نیز برای لحظاتی در یکی از ویدئوهای منتشر شده از بازی حضور پیدا کرده بود. علاوه بر این، بسیاری از هواداران معتقد هستند که گوینده‌ی تریلر معرفی بازی در مراسم E3، شخصیت کاپیتان مارول بوده است. علاوه بر شخصیت‌های یاد شده، حضور هیچ شخصیت دیگری در بازی تا به این لحظه تایید نشده است. از این رو، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر و معرفی شخصیت‌های باقی مانده باشیم.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم‌ رایانه‌ی شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa