محتوای اضافی Monster Hunter World: Iceborne در دست توسعه قرار دارد و برای انتشار در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده‌ است. امروز از زره‌ی زیبای رنک مستر (Master Rank) این محتوای اضافی رونمایی شد که در ادامه می‌توانید تصویر آن و پست منتشر شده در صفحه‌ی اجتماعی بازی Monster Hunter World را مشاهده نمایید. بازی موفق […]

از زره‌ی جدید بسته‌الحاقی Monster Hunter World: Iceborne رونمایی شد

محتوای اضافی Monster Hunter World: Iceborne در دست توسعه قرار دارد و برای انتشار در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده‌ است. امروز از زره‌ی زیبای رنک مستر (Master Rank) این محتوای اضافی رونمایی شد که در ادامه می‌توانید تصویر آن و پست منتشر شده در صفحه‌ی اجتماعی بازی Monster Hunter World را مشاهده نمایید.

بازی موفق Monster Hunter World قرار است محتوای اضافی بزرگی را در سال جاری دریافت نموده و شرکت کپکام (Capcom) به آرامی جزییات و ویژگی‌های آن را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. امروز در کنار هم نگاهی به زره‌ی جدید بازی که قرار است بدن سرد شکارچی‌های ما را گرم نماید، انداخته و ویژگی‌های آن را بررسی می‌نماییم.

زره‌ی Pukei-Pukei از نظر ظاهری یکی از زیباترین زره‌های موجود در بازی Monster Hunter World خواهد بود که هر طرفداری را به منظور دست‌یابی به آن ترغیب می‌نماید. این زره‌ دارای پوششی سبز و براق بر روی پرهای خود بوده و کلاه‌خود آن جلوه‌ای از شکارچیان مشهور بازی Bloodborne را با خود به همراه دارد.

بازی Monster Hunter World در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و بسته‌الحاقی Monster Hunter World: Iceborne به منظور انتشار در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ (۶ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. لازم به ذکر است که نسخه‌ی پلتفرم رایانه‌های شخصی کمی با تاخیر و در زمستان سال جاری منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تصویر و پست منتشر شده در صفحه‌ی اجتماعی بازی Monster Hunter World را در قسمت پایین مشاهده نمایید:

منبع متن: gamefa