در نظر اکثر طرفداران مجموعه‌ی Alien، بازی Alien Isolation عنوانی بی‌نقص برای این سری بود؛ یک تجربه‌ی متشکل از مخفی کاری و عناصر ترس و وحشت که توانست Xenomorph را به بدترین کابوس بازی‌بازان تبدیل کند. البته با توجه به فروش ضعیف بازی، انتشار دنباله‌ی این عنوان هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. علاوه […]

توسعه‌ دهنده‌ی Alien Isolation احتمالاً در حال ساخت یک بازی قهرمان محور چندنفره است

در نظر اکثر طرفداران مجموعه‌ی Alien، بازی Alien Isolation عنوانی بی‌نقص برای این سری بود؛ یک تجربه‌ی متشکل از مخفی کاری و عناصر ترس و وحشت که توانست Xenomorph را به بدترین کابوس بازی‌بازان تبدیل کند. البته با توجه به فروش ضعیف بازی، انتشار دنباله‌ی این عنوان هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان نیز به دنبال ساخت یک تجربه‌ی جدید هستند.

اوایل امسال تائید شد که استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) در حال کار برروی یک بازی اول شخص تیراندازی است. از آن زمان تاکنون هیچ‌گونه جزئیات دیگری از این پروژه‌ی مرموز به اشتراک گذاشته نشد. اما حالا به لطف جدیدترین آگهی استخدامی این استودیو، به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده‌ایم.

براساس آگهی منتشر شده، این استودیوی بااستعداد به دنبال استخدام یک «طراح ارشد قهرمان» است. همچنین عبارت‌هایی نظیر «شخصیت‌های هیجان انگیز و توانایی‌های خاص» نیز در این‌جا دیده می‌شوند. اگر این موارد شما را قانع نکرده‌اند، باید اشاره کنیم که طبق توضیحات ارائه شده در آگهی، افراد متقاضی باید با «روش‌های کسب درآمد از بازی (مانند خرید درون برنامه‌ای) و پاداش‌ها» نیز آشنایی داشته باشند.

البته در حال حاضر تنها به همین اطلاعات دسترسی داریم. اما با این حال طبق شواهد فعلی، ظاهراً این استودیو در حال کار  برروی عنوانی مشابه Overwatch است.

نظر شما چیست؟ علی رغم اخبار جدید، آیا هنوز هم برای بازی جدید توسعه دهندگان Alien Isolation هیجان زده هستید؟

منبع متن: gamefa