در شرف عرضه‌ی بازی ژاپنی Dragon Quest Builders 2 برای کاربران کشورهای غربی، به تازگی نقدها و نمرات این بازی در دسترس قرار گرفته که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. در بازی نقش‌ آفرینی ژاپنی Dragon Quest Builders 2، بازی‌بازان وظیفه‌ی ساخت زمین خود و رقابت با سایر کاربران را خواهند داشت. این […]

سازندگان ماهر و خبره | نقدها و نمرات بازی Dragon Quest Builders 2

در شرف عرضه‌ی بازی ژاپنی Dragon Quest Builders 2 برای کاربران کشورهای غربی، به تازگی نقدها و نمرات این بازی در دسترس قرار گرفته که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

در بازی نقش‌ آفرینی ژاپنی Dragon Quest Builders 2، بازی‌بازان وظیفه‌ی ساخت زمین خود و رقابت با سایر کاربران را خواهند داشت. این بازی ابتدا در کشور ژاپن در دسترس قرار گرفت و سپس فردا، بازی‌بازان از سراسر جهان قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. این بازی با حالت‌های چند نفره و آنلاین خود لحظات جذاب و منحصر به فردی را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. شما می‌توانید به صورت آنلاین و در قالب تیم‌هایی با حداکثر ظرفیت ۴ نفره این بازی را تجربه کنید. همانند سری محبوب Minecraft شما امکان شخصی‌سازی شخصیت‌ها، مشاهده‌ی ساخته‌های دوستان و ساخت و ساز با آن‌ها را خواهید داشت. در همین راستا، به تازگی سایت‌های بازی، نقدها و نمرات خود از بازی Dragon Quest Builders 2 را منتشر کرده‌اند که با هم در قسمت پایین می‌بینیم.

GamesRadar+: 10/10
در این بازی می‌توان تمام لذت و رضایتی که در اصل و ریشه‌ی آن وجود دارد را مشاهده کرد. این در حالی است که تمامی وسایل‌های بازی ارتقا یافته و در دنیایی بزرگ‌تر ایفای نقش می‌کنند. در ضمن شما سگی را به عنوان حیوان خانگی خود در دست خواهید داشت.
Wccftech: 9.3/10
Dragon Quest Builders 2 بی‌شک از نسخه‌ی پیشین خود از لحاظ‌های مختلفی بهتر و سازمان یافته‌تر است. شما می‌توانید کیفیت ارتقا یافته از یک زندگی معمولی و همچنین کاهش ایرادات و باگ‌های نسخه‌ی قبلی را در این بازی ببینید. همچنان این سری بازی منحصر به فرد از یک داستان فوق‌العاده به همراه سیستم ساخت و ساز و همچنین گشت و گذار خیره کننده برخوردار است. بازی Dragon Quest Builders 2 بسیار عالی طراحی شده و طرفداران سری Dragon Quest Builders به هیچ وجه این عنوان را از دست ندهند.
IGN Spain: 8.4/10
بازی Dragon Quest Builders 2  انقلابی در سری خود ایجاد نکرده اما به طور واضح سیر تکاملی خود را طی کرده است که بی‌شک کسانی که نسخه‌های پیشین یا سری بازی Minecraft را تجربه کردند، بدون شک از Dragon Quest Builders 2 رضایت خواهند داشت.
Critical Hit: 8/10
این نسخه‌ی بی‌نظیر برای باری دیگر فرمول و پیشینه‌ی خود را معنی کرده و بسیاری از ناامیدی‌ها و نارضایتی‌هایی که از نسخه‌ی قبلی به وجود آمدند را برطرف می‌کند. بازی Dragon Quest Builders 2 یک داستان سازمان یافته و منسجم و در عین حال جوایز بی‌نظیر و تشویق‌های به موقع را به بازی‌بازان، در این عنوان اهدا می‌کند.
Push Square: 8/10
Dragon Quest Builders 2 بسیاری بهتر از عناوین گذشته‌ی خود عمل کرده است که می‌توان به یک داستان بهتر به همراه کاراکتر و شخصیت بی‌نقص‌تر اشاره کرد. در کل این بازی مسیر درستی را طی کرده و استودیوی اسکوئر انیکس، یک عنوان منسجم و ارتقا یافته را تحویل کاربران و طرفداران خود داده است. بی‌شک Dragon Quest Builders 2  هم تمامی بازی‌بازان جدید و هم کاربران قدیمی این سری را راضی خواهد کرد.
USgamer: 9/10
به جرات می‌توان گفت که Dragon Quest Builders 2 یک مثال عالی از یک دنباله‌ی منحصر به فرد و فوق العاده است . این بازی تمامی مواردی را که بازی‌بازان از نسخه‌های قبلی می‌خواستند در بر دارد و علاوه بر آن‌ها، آیتم‌ها و محتویات جدید و متنوعی را به بازی اضافه کرده است. در عین حال استودیوی سازنده، فرایندها و بخش‌هایی که به صورت درست عمل نمی‌کردند را حذف کرده است. ابتدا بازی به صورت آهسته و کند شروع می‌شود اما وقتی که داستان آغاز شد و شما در ماجرای آن قرار گرفتید، دیگر دست کشیدن از آن برای شما دشوار و سخت خواهد شد. مواردی همچون ساخت و ساز، مبارزه و درگیری شما را ساعت‌ها مشغول و سرگرم خواهند کرد. اگر در هر صورت شما جزو افراد کنجکاو در مورد سری Dragon Quest Builders هستید، Dragon Quest Builders 2 یک عنوان خوب برای آغاز به کار شما خواهد بود.
Eurogamer Italy: 9/10
Dragon Quest Builders 2 دقیقا همان چیزی است که نسخه‌ی پیشین آن باید می‌بود. ما یک ماجراجویی جذاب در یک دنیای جدید به همراه مجموعه‌ی عظیمی از ویژگی‌های منحصر به فرد را در بازی Dragon Quest Builders 2 شاهد هستیم. شایان ذکر است که بخش Co-op یا همان چند نفره‌ی آن بسیار عالی طراحی شده و شما و دوستانتان را مدت‌ها سرگرم خواهد کرد. در ضمن شما در بازی Dragon Quest Builders 2 هر آنچه که می‌خواهید و به ذهنتان می‌رسد را می‌توانید با توجه به محدودیت‌های بازی بسازید.
بازی Dragon Quest Builders 2 در حال حاضر در کشور ژاپن در دسترس است. کاربران غربی کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ می‌توانند از تاریخ ۲۱ تیر ماه سال جاری (۱۲ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی) این بازی را تجربه کنند.

منبع متن: gamefa