Cyberpunk 2077 بر روی PS5 و Project Scarlett فوق العاده به نظر خواهد رسید اما PC همچنان بهترین است

به گفته کارگردان رابط کاربری استودیو CD Projekt Red آقای آلوین لیو، فرقی نمی‌کند که Cyberpunk 2077 بر روی چه سخت افزاری اجرا شود، این بازی بر روی همه سیستم‌ها و پلتفرم‌ها از نظر گرافیکی فوق العاده به نظر خواهد رسید.

به گزارش پردیس گیم، از آلوین لیو در مصاحبه با وبسایت Wccftech پرسیده شد که CD Projekt Red چطور توانسته است با چالش بهینه‌سازی Cyberpunk 2077 بر روی سخت افزارهای پایین‌رده و کنسول‌ها کنار بیاید. لیو در پاسخ گفت که استودیو سازنده یک "موتور بازی‌سازی سفارشی، RED Engine، را در اختیار دارد" و این موتور کمک می‌کند تا Cyberpunk حتی بر روی PC های پایین‌رده نیز سطح بالایی از جزئیات را حفظ کند.

لیو در ادامه گفت: "ما کنسول‌های بازی را بعنوان پلتفرم‌های درجه یک در نظر گرفته‌ایم و کیفیت بازی بر روی آنها فوق العاده خواهد بود. بنابراین بدیهی است که اگر شما 2,000 دلار را صرف خرید سخت افزار یک PC کنید، خروجی بهتری را هم نسبت به کنسول‌ها دریافت خواهید کرد. اما گرافیک Cyberpunk 2077 چه بر روی کنسول‌ها و چه PC های پایین‌رده، کاملا شگفت انگیز خواهد بود."

RED engine که لیو در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد در واقع همان موتور بازی‌سازی‌ای است که CD Projekt Red قبلا در ساخت چشم‌اندازهای خیره کننده The Witcher 3  نیز به کار گرده است.

لیو از ارائه جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد بنابراین در حال حاضر نمی‌توان در مورد اختلاف گرافیک Cyberpunk 2077 بر روی PC و کنسول‌ها قضاوت کرد.

منبع متن: pardisgame