اگرچه از زمان معرفی جدیدترین نسخه از سری مبارزه‌ای Mortal Kombat، لیست شخصیت‌ها و مبارزان آن بارهای بار و از سوی منابع مختلف به بیرون درز کرده است ولی تا زمانی که این شخصیت‌ها به صورت رسمی معرفی و عرضه شوند، باید به این لیست با کمی شک و تردید نگاه کنیم. البته تا به […]

Mortal Kombat 11 | اولین تصویر از شخصیت Nightwolf منتشر شد

اگرچه از زمان معرفی جدیدترین نسخه از سری مبارزه‌ای Mortal Kombat، لیست شخصیت‌ها و مبارزان آن بارهای بار و از سوی منابع مختلف به بیرون درز کرده است ولی تا زمانی که این شخصیت‌ها به صورت رسمی معرفی و عرضه شوند، باید به این لیست با کمی شک و تردید نگاه کنیم. البته تا به امروز با برخی از مبارزانی که در قالب بسته‌الحاقی به بازی اضافه می‌شوند، آشنا شده‌ایم. اولین مبارزی که به بازی اضافه شد، جادوگر شناخته شده‌ی سری یعنی Shang Tsung بود. علاوه بر این، استودیوی سازنده اولین تصویر از شخصیت Sindel را که به زودی به بازی اضافه می‌شود را نیز با هواداران به اشتراک گذاشته است. این بار، شاهد انتشار یک تصویر جدید از یکی دیگر از مبارزان بازی یعنی Nightwolf از سوی آقای اد بون (Ed Boon) هستیم.

آقای بون اخیرا با دستی پر به سراغ حساب توییتر خود آمده و تصویری از Nightwolf را با هواداران به اشتراک گذاشته است. در تصویر منتشر شده، Nightwolf بسیار عصبی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. البته با توجه به آن‌چه که تا به امروز از بازی Mortal Kombat 11 دیده‌ایم، چیز عجیبی نیست اگر تیم سازنده، بازی‌بازان را بار دیگر با طراحی شخصیت خود شگفت‌زده کند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که Nightwolf دقیقا چه زمانی به جمع مبارزان بازی Mortal Kombat 11 اضافه می‌شود ولی امیدواریم این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ دهد. این شخصیت اولین بار در بازی Mortal Kombat 3 که در سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود، حاضر شد. آخرین حضور این مبارز در سری به بازی Mortal Kombat X مربوط می‌شود که شاهد حضور Nightwolf عنوان یک NPC در این بازی بودیم. با این حال، زمانی که این بسته‌ی گسترش دهنده منتشر شود، Nightwolf به عنوان یک شخصیت قابل بازی به جدیدترین نسخه از سری اضافه می‌شود که طبیعتا بسیاری از هواداران را خوشحال خواهد کرد.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان و خون جاری خواهد شد… | نقد و بررسی بازی Mortal Kombat 11 برروی وب‌سایت خبری تحلیلی گیمفا در دسترس است. علاوه بر این، شما می‌توانید هایلات اختصاص گیمفا از این بازی را نیز تماشا کنید. اگر از طرفداران این بازی هستید، مطالعه‌ی راهنمای اجرای تکنیک‌های مرگبار و خونین این بازی در مقاله‌ی ساده نخواهی مرد! | راهنمای اجرای تمام Fatality ها در Mortal kombat 11 به شما توصیه می‌شود.

منبع متن: gamefa