کمپانی ولو (Valve) به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که همیشه برروی چیزهای جدید و مدرن در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی تحقیق می‌کند. این شرکت، ید طولایی را در تولید و ارائه‌ی قابلیت‌های جدید و نو خصوصا در فروشگاه خود دارد که برخی ازآن‌ها بسیار کاربردی بوده و کاربران از آن‌ها بهره می‌برند و برخی از آن‌ها […]

معرفی قابلیت‌های جدیدی از سوی استیم لبس برای استیم

کمپانی ولو (Valve) به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که همیشه برروی چیزهای جدید و مدرن در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی تحقیق می‌کند. این شرکت، ید طولایی را در تولید و ارائه‌ی قابلیت‌های جدید و نو خصوصا در فروشگاه خود دارد که برخی ازآن‌ها بسیار کاربردی بوده و کاربران از آن‌ها بهره می‌برند و برخی از آن‌ها نیز کاملا فراموش شده و هرگز به کاربران ارائه نگشتند. حال ولو با همکاری تیم تحقیق و توسعه‌ی خود یعنی استیم لبس (Steam Lbs) اقدام به معرفی قابلیت‌های جدیدی نمود که در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور آن‌ها در فروشگاه استیم، می‌شویم.

استیم لبس در صفحه‌ی اختصاصی خود در استیم توضیح داد:

هرساله ما آزمایش‌ها و تجربیات زیادی را در حوزه‌ی ارتباطات، ویدئو، یادگیری ماشین (Machine Learning) و بسیاری موارد دیگر مربوط به حوزه‌های دیجیتال و بازی‌های ویدئویی خلق می‌کنیم. از نظر شما، ما دوست داریم که چه کسانی این تجریبات را مشاهده کنند؟همه!

اطلاعاتی که در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده‌اند در واقع در رابطه با ۳ قابلیت جدید هستند که می‌توان گفت که بیشتر در مبحث ارائه و معرفی محتوا به بازی‌بازان و کاربران فروشگاه استیم کاربرد دارند. این سه قابلیت با نام‌های Micro Trailers ،Interactive Recommender و Automatic Show معرفی گشتند که شما میتوانید توضیحات مربوط به این سه قابلیت را در پایین مطالعه فرمایید:

Micro Trailers

این قابلیت، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که تمام اطلاعات یک بازی را در طول تنها شش ثانیه فرا بگیرند و به سرعت با عنوان مورد نظر آشنا شوند. این قابلیت در واقع نسخه‌ای پیشرفته‌تر و جذاب‌تر از قابلیتی مشابه در سایت توییتر است که یکی از روبات‌های این سایت در واقع آن را به کاربران ارائه می‌دهد.

Interactive Recommender

این قابلیت در واقع تمام اطلاعات کتابخانه‌ی استیم شما را در رابطه با بازی‌ها مانند  اینکه چه میزان زمانی را به تجربه‌ی آن‌ها اختصاص داده‌اید جمع‌آوری کرده و از طریق سیستم یادگیری ماشینی، آن را با عناوین مشابه‌ی دیگر و همچنین تاریخ عرضه، جوامع بازی‌بازان و همچنین سبک گیم‌پلی و داستان آن‌ها مقایسه کرده و در آخر نیز عنوانی را مورد علاقه و با مشابه‌ی سلیقه‌ی شما، معرفی می‌کند.

Automatic Show

چه می‌شد اگر که استیم این قدرت را در اختیار می‌داشت تا به صورت جادویی و خودکار، نمایشی را از آخرین و همچنین مهم‌ترین عناوین روز به کاربران ارائه دهد؟ Automatic Show در واقع مشابه‌ی تبلیغات شبکه‌های تلویزیونی است که هر روزه شما را از عناوین مهم این شبکه‌ها با خبر می‌سازد.

این قابلیت‌ها در حال حاضر در مرحله‌ی توسعه قرار دارند که می‌توانند در زمان عرضه تغییراتی را تجربه کنند و برخی از آن‌ها نیز ممکن است که هرگز در دسترس قرار نگیرند. ما امیدوار هستیم تا با پشتیبانی شما، شاهد ارتقا و ارائه‌ی این قابلیت‌ها برروی استیم باشیم. این راه در واقع شیوه‌ی اصلی استیم لبس است.

نظر شما چیست؟ آیا نسبت به وجود چنین قابلیت‌هایی برروی استیم خوشحال می‌شوید؟ دوست دارید چه قابلیت‌هایی را برروی استیم شاهد باشید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa