روز پیش گزارشاتی مبنی بر رونمایی از حالت جدیدی برای بخش چند نفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare به گوش رسید و امروز آن‌ها رنگ حقیقت به خود یافتند و حالت جدید گان‌فایت (Gunfight) رسما معرفی گردید. حالت گان‌فایت قرار است بازی‌بازان را به صورت دو نفره در مقابل یک‌دیگر قرار داده و  از […]

از تاریخ نمایش کامل بخش چندنفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare رسما رونمایی شد

روز پیش گزارشاتی مبنی بر رونمایی از حالت جدیدی برای بخش چند نفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare به گوش رسید و امروز آن‌ها رنگ حقیقت به خود یافتند و حالت جدید گان‌فایت (Gunfight) رسما معرفی گردید.

حالت گان‌فایت قرار است بازی‌بازان را به صورت دو نفره در مقابل یک‌دیگر قرار داده و  از سرعت بالاتری نسبت به دیگر حالت‌های بخش چندنفره‌ی Call Of Duty: Modern Warfare برخوردار است. با این وجود که حالت گان‌فایت، چندان مشابه حالت‌های آشنای بخش چندنفره‌ی مجموعه Call Of Duty نبوده ولی به نظر می‌رسد، طرفداران قالب این حالت را درک نموده و می‌توانند خود را با آن سازگار نمایند.

شایان ذکر است که از تاریخ رونمایی کامل بخش چندنفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare رسما رونمایی شد و شرکت اکتیویژن (Activision) تاریخ آن را ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ (۱ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) اعلام نمود.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare برای عرضه در تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برنامه ریزی شده است و شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مربوط به آن را از این نشانی دنبال نمایید.

منبع متن: gamefa