با وجود اینکه استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به همراه شرکت اکتیویژن (Activision) قرار است در چند روز آینده نخستین تریلر از بخش چندنفره‌ی عنوان Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کنند، هنوز هیچگونه اطلاعاتی از بخش کوآپ این بازی منتشر نشده است. اخیرا اما شایعات جدیدی در رابطه با آن منتشر شده است […]

جزئیات جدیدی از حالت کوآپ بازی Call of Duty: Modern Warfare فاش شد

با وجود اینکه استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به همراه شرکت اکتیویژن (Activision) قرار است در چند روز آینده نخستین تریلر از بخش چندنفره‌ی عنوان Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کنند، هنوز هیچگونه اطلاعاتی از بخش کوآپ این بازی منتشر نشده است. اخیرا اما شایعات جدیدی در رابطه با آن منتشر شده است که به ویژگی‌ها و عناصر جهان آزاد آن اشاره دارند.

احتمالا پیش از این نام کانال The Gaming Revolution در یوتیوب را شنیده‌اید. این کانال پیش از این اطلاعات یسیار مفیدی را در رابطه با بازی Call of Duty: Modern Warfare به اشتراک گذاشته است که بعدها توسط استودیوی سازنده نیز تایید شده‌‌اند. این کانال اما اخیرا جزئیات جدیدی را از بخش کوآپ این بازی که با نام “Spec Ops” نیز شناخته می‌شود منتشر کرده است.

حالت کوآپ این عنوان قرار است به صورت یک بخش جهان آزاد، امکان تجربه‌ی حدودا ۸۰ ماموریت را به صورت جداگانه به بازی‌بازان بدهد تا آن‌ها نیز با توجه به علاقه‌ی خود مراحل جدید را انتخاب و تجربه کنند. در برخی از این ماموریت‌ها نیز شخصیت‌های آشنایی همچون کاپیتان پرایس (Captain Price) حضور خواهند یافت. در بخش گیم‌پلی نیز تعدادی از عناصر حالت بتل رویال نیز در بخش کوآپ دیده می‌شوند.

از جزئیات دیگری که The Gaming Revolution فاش کرده است، می‌توان به حضور ۲۰ شخصیت قابل‌بازی در بخش کوآپ عنوان Call of Duty: Modern Warfare اشاره کرد که احتمالا به دو دسته‌ی روسی و آمریکایی تقسیم خواهند شد. نکته‌ی جالب توجه دیگری که در رابطه با این حالت وجود دارد، رایگان بودن آن برای تمامی بازی‌بازان است؛ بدین معنا که حتی افرادی که بازی اصلی را خریداری نمی‌کنند نیز می‌توانند این بخش را تجربه کنند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ جمعه ۳ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتر این عنوان را می‌توانید در پیش نمایش منتشر شده‌ی آن تحت عنوان ندای رستگاری به گوش می رسد… | اولین نگاه به Call Of Duty Modern Warfare مطالعه کنید. سایر اخبار بازی نیز از این نشانی قابل مشاهده است.

منبع متن: gamefa