استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) به تازگی اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی Fall of Samurai بازی Total War: Shogun 2 تبدیل به یک بازی مستقل تحت سری Total War Saga شده است. بسته‌ی الحاقی Fall of Samurai که در ابتدا در سال ۱۳۹۱ منتشر شد برپایه‌ی درگیری میان فرهنگ سنتی سامورایی‌ها و هجوم تکنولوژی‌های مدرن […]

بسته‌ی الحاقی Fall of Samurai بازی Total War: Shogun 2 به عنوان یک بازی مستقل منتشر شد

استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) به تازگی اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی Fall of Samurai بازی Total War: Shogun 2 تبدیل به یک بازی مستقل تحت سری Total War Saga شده است.

بسته‌ی الحاقی Fall of Samurai که در ابتدا در سال ۱۳۹۱ منتشر شد برپایه‌ی درگیری میان فرهنگ سنتی سامورایی‌ها و هجوم تکنولوژی‌های مدرن است که در آن شما توانایی بازی کردن در نقش امپراتوری‌طلب‌ها یا آخرین شوگان قرن ۱۹ ژاپن را دارا هستید.

حالا که این بسته‌‌ی الحاقی تبدیل به یک بازی مستقل شده است، تمامی صاحبان سابق آن می‌توانند به طور رایگان تمامی جناح‌های اضافه شده به این بازی را دریافت کنند.

سری بازی‌های Total War Saga شباهت زیادی با سری مجموعه‌ بازی‌های اصلی Total War دارند ولی تفاوت اصلی آن‌ها در این است که بازی‌های Total War Saga برروی یک نقطه خاص از تاریخ تمرکز می‌کنند. اولین بازی منتشر شده در این سری Thrones of Britannia بود که شما می‌توانید نقد و بررسی آن را به قلم آقای رحیمی از این نشانی مطالعه کنید. همچنین طبق شایعات موجود و ثبت نام تجاری Total War Saga: Troy به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک از این بازی نیز رونمایی خواهد شد.

بازی Total War Saga: Fall of the Samurai در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

منبع متن: gamefa