استودیوی ایزی دی (Easy Day) امروز از انتشار بازی Skater XL در آینده برروی کنسول اکس‌باکس وان خبر داد. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در مورد این بازی، در ادامه با ما همراه باشید. عناوین ورزشی را می‌توان از محبوب‌ترین سبک‌های دنیای بازی دانست. در این بین، بازی‌های اسکیتی سهم بزرگی در سرگرم کردن بازی‌بازان دارند […]

بازی Skater XL سال آینده برروی اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد

استودیوی ایزی دی (Easy Day) امروز از انتشار بازی Skater XL در آینده برروی کنسول اکس‌باکس وان خبر داد. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در مورد این بازی، در ادامه با ما همراه باشید.

عناوین ورزشی را می‌توان از محبوب‌ترین سبک‌های دنیای بازی دانست. در این بین، بازی‌های اسکیتی سهم بزرگی در سرگرم کردن بازی‌بازان دارند و مورد استقبال عده‌ی زیادی از آن‌ها واقع شده‌اند. Skater XL نام یکی از همین عناوین است که سال گذشته به صورت دسترسی زودهنگام برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. از دلایل جذابیت این بازی می‌توان به گیم‌پلی جالب و تنوع در نقشه‌ها و لباس‌ها اشاره کرد. گفتنی است که استودیوی ایزی دی وظیفه‌ی انتشار این بازی را برعهده دارد. اگر شما هم از دوست‌داران این ورزش هستید، Skater XL را هرگز از دست ندهید.

ظاهرا سازندگان از زمان انتشار این بازی برروی رایانه‌های شخصی، تمایل به عرضه‌ی آن برروی کنسول اکس‌باکس وان را هم داشته‌اند. آن‌ها در مصاحبه‌هایی که داشتند، بارها به این نکته اشاره کرده‌اند. حال خبر آمده است که Skater XL در سال ۲۰۲۰ برای کنسول مذکور در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نیست اما به محض دریافت اخبار بیشتر، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa