پس از چندین ماه پر از نوزاد‌های عجیب‌وغریب و هیولا‌های نامرئی و تریلرهای رمز‌آلود، به نظر می‌رسد که کمیین بازاریابی بازی Death Stranding در حال نزدیک‌شدن به پایان خود است و حالا نوبت به خود هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) رسیده است که با هنرمندی تمام خود با انتشار چند عکس فوق‌العاده ساده‌ای از شخصیت اصلی […]

تصاویر جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شدند

پس از چندین ماه پر از نوزاد‌های عجیب‌وغریب و هیولا‌های نامرئی و تریلرهای رمز‌آلود، به نظر می‌رسد که کمیین بازاریابی بازی Death Stranding در حال نزدیک‌شدن به پایان خود است و حالا نوبت به خود هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) رسیده است که با هنرمندی تمام خود با انتشار چند عکس فوق‌العاده ساده‌ای از شخصیت اصلی Death Stranding، هیجان این بازی را زنده نگه‌دارد.

این تصاویر سم (Sam) را در حال استراحت کردن در طبیعت و در کنار یک دریاچه نشان می‌دهند. این تصاویر ماهیت بسیار آرامش‌بخشی داشته و از فضای تقریبا آخرالزمانی داستان بازی فاصله بسیاری دارند. البته به احتمال بسیار زیادی از آنجا که بازی Death Stranding وارد مرحله فشرده توسعه خود شده است فضای استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به این آرامی نیست.

بازی Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹) به طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود ولی لازم به ذکر است که طبق آخرین اخبار این بازی از لیست بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ حذف شده است.

منبع متن: gamefa